Skitblogg och skitmyspace

Skärper sig den här skitbloggen om jag postar ett inlägg?

Jag går in på MySpace, 37 nya vänförfrågningar. Om jag accepterar någon finns det en risk att någon skriver "tack för adden!"

Jag har aldrig förstått varför de skriver så, när det är de som addar, och inte jag. Jag approvar snarare deras förfrågan att adda.

Kan inte folk skriva "tack för approven"? Detta väcker stor fustration hos mig.

Nu ska jag loada ett savat spel, owna loss med mina l33et-zkillz och kung med killz!

Kommentarer
Postat av: Maja

HERREGUD JAAA!!! Jag trodde att jag var den enda... thank YOU! Jag är alltså inte ensam om denna frustration, känns bra. Jag har faktiskt aldrig riktigt förstått det där.

Postat av: Mikaela

Haha, det har jag också tänkt (angående MySpace) :)
Btw, grymt jobb med Tjuvlyssnat boken. Skitsnyggt!
Har precis läst klart den...

2007-01-22 @ 22:36:46
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback