Smarta lilla blogg

Praktisk grej med bloggen den senaste tiden! Vissa har märkt att kommentarer inte alltid kommer fram, nu verkar bloggen dessutom skaffat sig lite AI och verkar sålla ut de taskiga kommentarerna. Vi hade bland annat en på inlägget "sommarmode" där en tjej, som kallade sig för Anna, uttryckte att jag var patetisk och att det var löjligt att mina vimmelbilder avslutades med en bild på mig.

Den kom inte fram, mycket praktiskt.
Jag hoppas bloggen fortsätter med dessa goda takter!

Nu var jag ute och shoppade kläder, helt i linje med sommarmodet. Jag köpte förövrigt en vacker cremevit balklänning. Sedan köpte jag foundation. Sedan skulle jag vilja påstå att jag köpte fler trendriktiga och ytliga ting, men det gjorde jag inte, jag köpte istället en volym av Sin City an Frank Miller.

Attans.

Men imorn ska jag bara köpa supertrendriktiga härliga saker och dessutom ta hundra bilder, hundra! Och skriva mycket om mig själv. Helt i vanlig, härlig ordning.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Lovely!

2007-02-09 @ 18:58:33
Postat av: Farelyne

Härligt! Jag ÄLSKAR att läsa om dig, och dina bilder är alltid lika roliga att kika på!

Postat av: mimmimus

härligt med lite shopping :)

2007-02-09 @ 19:44:52
URL: http://mimmimus.blogg.se
Postat av: Victoria

Är det du som sållar bort kommentarerna, eller är det bloggen själv? Haha, jag tror jag skrev samma kommentar 3 gånger innan det kom fram förut - det kändes ganska patetiskt och jag hoppades att det inte skulle synas!

2007-02-09 @ 21:06:51
URL: http://svartvitlila.blogg.se
Postat av: tistel

Det är så jäkla skönt att läsa din blogg och jag tycker alla borde vara lite mer som du. Våga köra sitt eget race, vara sig själv och ge svar på tal! Finns alldeles för få sådana människor. Tack för en riktigt bra blogg!

2007-02-09 @ 21:34:08
URL: http://tistel.blogsome.com
Postat av: Ivana

Förstår inte den människan att ens blogg handlar om en själv??

2007-02-09 @ 21:42:52
URL: http://pimpgizmo.blogspot.com
Postat av: Erika

Haha, precis, håller med Ivana.

Vad är grejen med att läsa 'någons' blogg om man inte kan hantera att den handlar till ganska stor del om denna 'någon'?

2007-02-09 @ 23:11:31
Postat av: spectaclesforafrica

Hanna skrev:Jag tycker att ni ska skriva till Aftonbladet angående er verksamhet!
Inte Hanna. Jag tror att vi får bättre och riktigare publicitet genom din och andras bloggar.
Man vet aldrig vad kvällspressen vinklar runt. Men i din blogg träffas en massa människor av alla möjliga åsikter och ståndpukter.
"Mun till mun"- metoden har varit den bästa PR i alla tider, fast nu kanske det ska heta "blogg till blogg"

2007-02-09 @ 23:22:44
URL: http://spectaclesforafricaagain.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Goldie. She said her name was Goldie.

2007-02-09 @ 23:26:50
Postat av: Angelica

Jag har följt med din blogg ett tag och jag älskar dig! Du är så intelligent och häftig, min idealkvinna. Jag beundrar dina kvickheter och att du har dina åsikter klart för dig, styrkan hos dig är oerhört imponerande, jag upprepar, jag älskar dig.

2007-02-10 @ 01:56:39
Postat av: Marre

Din hy är fantastisk, vilken foundation använder du?

2007-02-10 @ 11:25:47
URL: http://marregoeswild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback