Stilmässig katastrof

jag21febJa, den där Hanna Fridén, hon har begått ett riktigt stilbrott!

Märk väl hur hon har inte mindre än tre matchande assessoarer, alla i kraftig rosa. Det ser löjligt ut, fullkomligt smaklöst ut, och jag säger till er alla: Don't do this at home. Förutom det är hennes midjeskärp uppenbarligen för långt och borde kortas av inte mindre än 1 decimeter eller mer.

Jag uppmanar er alla till att genast svartlista denna kvinna. Hon vet inte alls vad stil handlar om, uppenbarligen. Om ni någon gång blivit ledda till att tro det: Uppsök genast hjälp, någon form av terapi, eller kanske en semester i sällskap av nära och kära som ni känner er trygga med.

Med vänliga hälsningar,
Hanna Fridén


Hanna Fridéns Svar:

"Hej Hanna Fridén, du är en riktig sumpråtta. Det du skrev om mig var verkligen elakt. Att förespråka mode och trender, det finns det inget fel i, men att aktivt gå in och kritisera folk för deras outfits är verkligen illa, oavsett om det handlar om en privatperson eller en kändis. Jag har sett andra göra det här i modebloggsvärlden och i tryckta tidningar förut, folk har kritiserat kändisar som uppenbarligen inte haft någon som helst önskan att se trendiga ut, utan bara ha på sig det de gillar, vilket knappast är ett fel. Förespråka gärna det du gillar, berätta gärna vad som är trendigt och otrendigt, men att exempelvis gå på någon, som aldrig uttryckt en önskan om att vara "trendig" och berätta hur smaklösa deras kläder är, är ungefär lika löjligt och elakt som att slänga bajs på någon och pissa ner deras soffsitsar.

Tack för mig!
Med vänliga hälsningar, Hanna Fridén!"

Kommentarer
Postat av: Marianne

HAHAHA! Underbart!

2007-02-23 @ 01:02:47
Postat av: Ida Annie

Hahaha du är ju så jävla härlig att det inte är sant!

Postat av: Sara

underbart hanna, helt jävla underbart!

2007-02-23 @ 08:40:50
Postat av: Konstapan

Oj, det där var väldigt meta och väldigt roligt. Jag tror på att föra dialog med sig själv och sina alter egon :)

2007-02-23 @ 08:54:33
URL: http://konstapan.blogspot.com
Postat av: petronella

Härligt inlägg!

2007-02-23 @ 09:25:35
URL: http://petronellass.blogg.se
Postat av: Josephine

Bra svar!

2007-02-23 @ 10:58:25
URL: http://josephinemarialinnea.blogg.se
Postat av: Anonym

haha du är klockren

2007-02-23 @ 14:46:35
Postat av: Lina

Eh, uh. Hon Hanna i "Jobba Svart"-reportaget på Collective var rätt lik dig. Men det är inte du? Eller?

2007-02-23 @ 15:22:15
URL: http://blogg.passagen.se/linaronnback
Postat av: Hanna Fridén

Lina: Nix!

2007-02-23 @ 18:30:18
Postat av: Proserpina

Ha ha ha du är så jävla klockren! jag måste älska dig.

2007-02-25 @ 21:32:12
URL: http://proserpina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback