Trunkerad

Jaha. Jag tog en snorfin dagens outfit idag, riktigt äckligt fin. Sedan fotade jag en massa trosor också. De var fina. De låg på en tygbit.

Alla bilder blev dock trunkerade. Trunkerad är ett annat ord för avkortad eller kapad. Det innebär att kodningen i bilden blev avkapad. Det innebär att bildfilen inte längre är en bildfil, utan ett mystiskt ingenting som datorn inte kan förstå sig på.

Varje gång jag ser ordet "trunkerad" på en datorskärm vill jag slå någon. Nu ska jag kolla vad fan det är som blev fel, jag tror att det var minneskortet som mögade. Det dumma lilla minneskortet.

Titta på
Annika istället, hon är ganska lik mig och har nästan samma klädstil!

Kommentarer
Postat av: DiscoDan!

Men!
Trunkerade trosor? Buäääääh!

Dumma lilla minneskort!

Ge mig en adress, så skickar jag dig ett kinesminneskort på nån gig i ett kuvert. Kostar typ 100 spänn för 1 gig eller så här borta så det e inte så farligt eller så creepy som det låter. Finns upp till 4GB, men så många kort tar du väl inte på en kväll?

Tacka inte nej nu. Det e inte ofta jag e snäll. När jag väl är snäll, så vill jag vara det. Inte få min snällhet nekad. Jag e snäll alldeles för sällan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback