Typ: A02 Storstadspuls

Jag kollade hur bra mitt område var, eller rättare sagt, den fina lilla gatan jag bor på.

Typ: A02 Storstadspuls

Utmärkande drag
  • Unga
  • Välutbildade
  • Singlar
  • Höga inkomster
  • Bostadsrätt i Stockholm
  • Samhällsintresserade
  • Förändringsbenägna individualister

Jag är ung. Har bara gått grundskolan. Är inte singel men ej heller gift. Har en hög inkomst. Äger ingen bostadsrätt. Är samhällsintresserad och är i allra högsta grad en förändringsbenägen individualist, trots mitt modeintresse som skulle tyda på att jag föredrar att följa strömmen.


Mitt område är alltså lite bättre än vad jag är, detta ska åtgärdas. Jag ska impregnera samtliga av alla andra bostäder med arsenik och långsamt förgifta min omgivning, precis som min gammelmorfar! (som blev adlad)

http://www.teleadress.se/htdocs/varatjanster/direktmarknadsforing/mosaic/index.jsp


Det här grejen snodde jag av tokläckra Sicilia.


Kommentarer
Postat av: Annie

Ha ha, ja det var ju ett lite småroligt test. Har precis gjort det hos mig me :)

Postat av: spectaclesforafrica

Jag provade också. Vi ska genast börja delta i en massa studiecirklar för att bättre passa in i omgivningen.
Det var bara en enda uppgift som stämde.
Typ: L39 Borgare och bönder

Utmärkande drag
Äldre
Yrkesutbildade
Gifta par utan hemmaboende barn
Låg- och medelinkomsttagare
Större jordbruksfastigheter i glesbygd
Motorintresserade
Traditionalistiska kollektivister

Det blir en jobbig tid.

2007-01-24 @ 17:32:01
URL: http://spectaclesforafricaagain.blogg.se/
Postat av: Mikey

Åh, kul!

Typ: B03 Internet och Mingel

Utmärkande drag

* Unga - JA
* Välutbildade - Eh, 100 högskolepoäng än så länge, så JA, på väg?
* Singlar - NEJ
* Hög- och medelinkomsttagare - HAHAHA NEJ
* Mindre hyresrätt i storstad/närförort - JA
* Nöjesintresserade - JA,Relativt (räknas böcker?)
* Förändringsbenägna individualister - JA

2007-01-24 @ 20:15:42
URL: http://diegesen.blogspot.com/
Postat av: gisela

vad är "hög inkomst" enligt dig? typ... gränsvärde. :)

2007-01-24 @ 21:12:14
Postat av: Michaela

Typ C08 Studentliv

* Unga - JA
* Universitetsstuderande - JA
* Singlar - NEJ, sambo
* Mycket låga inkomster - JA, studielån
* Studentlägenheter - JA
* Nöjesintresserade - JA
* Förändringsbenägna - JA

Stämde väldigt bra på mig.

2007-01-24 @ 21:41:40
URL: http://www.pickamela.deviantart.com
Postat av: Isabella

*Medelålders
*Högutbildade
*Gifta par med barn
*Förmögna med höga inkomster
*Villaförort nära Storstad/Medelstor stad
*Samhällsintresserade
*Förändringsbenägna individualister
Tja, kanske det stämmer rätt bra. Mina parents är ju medelålders, de flesta andra har också barn. Mamma och pappa drar väl rätt okej, värre är ju grannarna. Chef och allting xD.

2007-01-25 @ 16:04:24
URL: http://kollaindetta.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback