Dagens media

När jag sitter vid min dator har jag alltid ett flertal nyhetssidor öppna i bakgrunden, jag är en nyhetsjunkie och suger i mig varenda liten skitsak, något jag förmodligen ärvt av min mamma.

En av mina favoritsidor är
Dagens media, inte bara för nyheterna utan även för hur det är skrivet. Vilken annan seriös nyhetssajt skulle annars avsluta en artikel enligt följande?

"Fredrik Granlund, profil och redaktör för Expressens avdelning It & Prylar har sagt upp sig och återgår till frilansandet.

- Ja, det är ju inte helt officiellt, men det stämmer. Men för läsarna blir det ingen skillnad. Jag fortsätter som teknikredaktör. Det är bara anställningsformen som har ändrats, säger Fredrik Granlund.
Var det ditt eller Expressens initiativ?
- Det var mitt initiativ. Jag var frilans innan jag anställdes av Expressen och det är en anställningsform som jag trivs med.
Innebär det att du får större möjlighet att ta uppdrag vid sidan av Expressen?
- Ja, det gör det? Ska ni skriva om det här?
Ja, det är sommartorka. "

Skrivet av Henrik Widell. Länk här.



Ja. det är sommartorka. Hahah.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha klockrent :)

Postat av: MiaShopping

Haha, ja det måste verkligen vara sommartorka för en tidning hörde av sig och vill skriva lite om mig också.

2007-07-13 @ 15:06:35
URL: http://www.miashopping.com/blog
Postat av: klara

:D

2007-07-13 @ 16:13:10
URL: http://arulk.blogg.se/mode

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback