Den slappa nörden i mig

Idag har jag inte gjort något vettigt. Har haft en ofantlig huvudvärk och hostat hela själen ur mig, typ. Jag tror att det är rökningen, känner mig nämligen inte sjuk. Fan vad jag hatar cigaretter.

Nåja, det här borde jag ha gjort idag:

Skickat iväg fakturor på cirka 70.000 kronor.
Skrivit klart en artikel på ca 3000 tecken.
Fotat.
Städat.

Vad jag gjort: Klämt pormaskar, sovit och spelat Tv-spel. Mitt ansikte ser ut som en hel pizza!

image1262


Nu ska jag spela TV-spel igen. Final Fantasy XII. Det har nu uppdagats att Asche, prinsessan över Dalmasca, i faktum är ond och hjärntvättad. Precis som jag misstänkt hela tiden. Därför har hon fått alla onda Espers. Nu ska jag ge henne en stor fet yxa som vapen, hade jag tänkt. Fan vad jag hatar henne. Och titta hur hon kombinerar sin fula lilla fetishkorsettchinchergrejsimojs - ett väldigt bra, avskräckande exempel för vad man inte ska göra med de breda, fetishartade skärpen i höst.


image1264


De enda jag gillar i i tolvan är Fran och Balthier, de enda med någon slags karaktär överhuvudtaget. Och Larsa, den lilla smarta killen som är odrägligt söt. När jag får en unge, då ska den vara som Larsa, och när jag får en pojkvän, då ska han se ut som Balthier. Och ha samma röst. Och samma vackra hårfårg. Samma frisyr också, och ja, samma kroppspråk och samma syniska humor blandat med en sann, ödmjuk och omtänksam personlighet.

Nu hatar jag mig själv som spelar det här spelet, Balthier existerar ju inte. Nu ska jag nog skära upp handlederna istället.


Kommentarer
Postat av: carro

jag har precis spelat klart de spelet, tyckte de va jätte bra, fast 10an va bättre.. =)

Postat av: Elle

Förstod inte mycket av det där men lycka till med slicandet av handleder..

2007-07-23 @ 20:13:51
URL: http://hitme.blogg.se
Postat av: Maria

Fran är faktiskt det hetaste SquareEnix har vispat upp på bra länge. I'd tap that ass! Skulle jag bli sodomit då?

2007-07-23 @ 21:15:13
URL: http://your-other-left.blogspot.com
Postat av: Macke

Är det värt att lägga en peng på det?
Är lite sugen det spelet... fast inget kan ju mäta sig med 7an

2007-07-23 @ 22:18:07
URL: http://mackesblogg.blogspot.com
Postat av: Hanna Fridén

carro: Det bästa med tian är ju all homoerotik mellan raderna!
Elle: Man måste vara en töntig FF-nörd för att haja!
Maria: Jag tror inte att tjejer har den fysiska förmågan att bli sodomiter, däremot, med tanke på att Fran är en blandning mellan kanin och människa så skulle du möjligen bli zoofil? OCH DET ÄR INTE OLAGLIGT I SVERIGE, SÅ KÖR PÅ!

2007-07-23 @ 22:48:00
Postat av: Hanna Fridén

Macke: Nä, det är inte värt pengarna.

2007-07-23 @ 22:48:19
Postat av: Linsfia

Hej! Precis hemkommen från Gotland. Var och varannan snubbe hade dubbla byxor på detta sättet som bilden visade. UNDER badbrallorna speciellt. Hmmmm... Gillar din sida som fan :)

2007-07-23 @ 22:56:52
URL: http://web.comhem.se/linsfia/
Postat av: Matilda

Jag läser din blogg dagligen och nu tycker jag det skulle vara kul att se vilka du läser. Kika in på min blogg om du orkar och vill, så får du se vilka jag läser..

2007-07-23 @ 23:06:13
URL: http://ombytlig.blogg.se
Postat av: Anonym

spana gärna in min nya blogg och lämna en kommentar!

2007-07-23 @ 23:25:53
URL: http://maddelue.blogg.se
Postat av: gustav

Fan vad jag hatar tv-spel. Så menlöst, idiotiskt och hjärndött.
Föörlåt men jag tycker faktiskt så, speciellt som du valde bort oss och en rolig fest tillförmånför den där larviga skiten. s
/g

2007-07-24 @ 06:27:40
URL: http://gurkbasurken.blogg.se
Postat av: Andreas

Men GAH! Kvinna, spoilervarna ffs!!!

2007-07-24 @ 09:56:16
Postat av: Dollar

Bra månadsfakturering där!

2007-07-24 @ 10:45:58
Postat av: lisa

varför ser den där tjejen ut som victoria beckham?

2007-07-25 @ 14:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback