Hämnden är ljuv

SMS-konversation med tidigare nämnda Carl, chefen, idag, enligt mitt synsett morgon.

image1276Carl: Bildstart!!

Jag: Jag är anställd halvtid för en ganska dålig lön och tycker ändå att jag gjort mig tillgänglig och hjälpt till utanför mitt område och på helgerna. Så, kan jag få sova ut idag, söndag helgdag? Är det ens någon som blickar på bildstarten idag?

Carl: Vi måste ha bildstart och du är den enda som kan göra det. Annars skulle ju Jonatan eller Viktor kunna, men de är ju borta...

Jag: Som hämnd så hamnar bilden på dig från Laroy på framsidan.

Carl: Nej fy attan!!

Det gjorde jag. och jag lägger den här också. Visst är den vacker, så säg? jag känner verkligen att den visar Carl från hans... ja, jag vet inte. Den är faktiskt riktigt dålig.

Haha.





Foto: Adrian Beck,
Stureplan.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback