Min lilla vän Damon Rasti

Såg just min medarbete på FataleDamon Rasti (som också äger och driver Tjuvlyssnat.se) i Nyhetsmorgon på TV4. Han fungerar bra i TV, det gör han. Men jag kan inte undgå att tänka på Zoolanderminen som uppenbarar sig konstant. Han putar lite med läppen, ser ut som att han börjar svänga lite med kroppen och man förväntar sig att han ska plocka upp båda händerna, peka och säga: "Hey baby! Yeah, you baby!"

Nyhetsmorgons kamera har dessutom den goda smaken att zooma in på hans ansikte varje gång det sker.

Är det din spegelmin, Damon?

Kommentarer
Postat av: A

Paraply?
http://www.modette.se/mode/BlogEntryPage.aspx?id=33149&blog=28&entryid=28120

2007-07-20 @ 11:08:53
Postat av: Damon

Erkänn att du är avis på läpparna Hanna! Haha, jag garvade ihjäl mig, när jag såg reprisen. ZOOLANDER!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback