The beautiful meatballs

Jag går ut och röker och upptäcker att det springer runt barn på min gård.

De sjunger på en låt, en låt på engelska, som de tydligen tycker är "cool".
Det är dock tämligen uppenbart att de inte kan engelska och inte har en jävla aning om vad de sjunger.

"I have wind up my ass and it's absolutely bunderfull!"

Det sjunger det hela tiden. Om och om igen.

Det påminner mig om när jag var yngre, men inte fruktansvärt liten, och fick för mig att Marilyn Manson sjöng: "The beautiful meatballs, the beautiful meatballs!" i hans låt The beautiful people. När jag fick veta om sanningen tyckte jag att min version var långt mycket bättre, och jag misstänker att låten barnen sjunger på, som jag känner igen melodin till, är långt mycket bättre i deras version.

"I have wind up my ass and it's absolutely wonderfull".
Så rent, så snyggt, så äckligt och motbjudande. Så jag.

Kommentarer
Postat av: toff

ungefär som när jag lyssnade på en låt där sångaren sjöng "tenth avenue freeze-out" och jag hörde "bring daddy some pizza". min version var sjukt mycket bättre.

Postat av: emelina

Haha!

2007-07-06 @ 21:21:52
URL: http://foorsberg.blogg.se
Postat av: margherita

Gahaha! Men hur skulle det vara istället för wind up my ass? känner inte igen låten men har svårt att tänka att den riktiga texten skulle vara bättre än deras!
hörde om en kille som missförstod en GnR låt och sjöng "I think I ate that penguin food". Har än idag inte lyckats lista ut vilken låt det var.

2007-07-06 @ 22:53:55
URL: http://donnafortunata.blogspot.com
Postat av: sofia

"the beautiful meatballs" åhh. Mycket bättre än people
ju. Varje gång jag hör den ska jag skrika meatballs när manson sjunger people. Och jag ska skrika högre än han. Haha.

2007-07-06 @ 23:51:01
URL: http://sofiaw.wordpress.com/
Postat av: Lina

haaha, lite som "Because I'm Burning" som blev "Kossan Börnie" ;D

2007-07-07 @ 12:52:00
URL: http://www.acupoftea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback