Väckarklockan med elschockar

Haha! Igår när jag hittade den här blev jag sprudlande lycklig. Idag tog det mig exempelvis en och en halv timme att vakna, lite värre än vanligt visserligen, men det är svårt, verkligen svårt att vakna. Jag lider nämligen av samma problem som resten av mänskligheten, dvs. att man trycker på "SNOOZE" i sömnen!

Men här den fina grejen, va, om man trycker på snooze och råkar komma åt klockorna vid sidan om så får man en elstöt, och då måste man vakna. Det är perfekt. Jobbigt bara att den är så fruktansvärt, obegripligt ful. Men ack.

image1164

Teknikmagasinet, bäst och nördigast. You gotta love it.

Förresten, i natt drömde jag att alla älskade mig. Det var stora planscher uppsatta runt stan med stora bilder på mig med texten: "Vi älskar Hanna Fridén" utsatta överallt. Det var en mycket fin dröm. Alla mina vänner gick fram med fina leenden opch bad om ursäkt för örfilarna från natten innan, och sedan började vi alla dansa runt och var glada. Mycket, mycket trevligare dröm, måste sägas.

Kommentarer
Postat av: Penny

Oh shit, en sådan måste även jag införskaffa mig! Perfekt ju. :D

Postat av: kajsa

Kan man inte byta ut "väggen" bakom klockan? Typ måla den... i en annan färg och sedan göra roliga små gubbar?? Det vore fint tillsammans med elchocker. :D

2007-06-07 @ 18:20:22
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: Parisa

Sjuka drömmar! I
mina drömmar väntar jag och tittar på folk. Vad är det för grej egentligen? Vill ha dina drömmar, t.o.m. hatdrömmen vore skön för mig...

2007-06-07 @ 19:41:57
Postat av: Frida

Jag kom 45 minuter för sent till jobbet idag. Synd att jag inte hade lektion utan "bara" möte. Då gick det ju bara ut över mig själv liksom. Måste nog skaffa en sån där klocka! Lite fulsnygg tycker jag.

2007-06-07 @ 23:09:57
URL: http://randigtochprickigt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback