It's all about Kornél

Ikväll tog vi hundra bilder på Kornél för att etablera hans nya look! Välklädd yngling, rösta på er favorit!


78825-873

1. Alvarlig Kornél med Stefan Thungren.

kornel

2. Indiebruds-Kornél.

mkornel

3. Tandlossnings-Kornél med pigan Malin Nordin.

smkornel

4. Gigolo-Kornél med bitches.

korneljakobramberg

5. Mystiske homoerotiks-Kornél med Jakob Ramberg.


Kornél vill inte att jag kallar honom för min chef längre, han vill att jag ska kalla honom för kollega eller något liknande löjligt. Saken är den att jag verkligen gillar att kalla honom för min chef samtidigt som jag kallar mig för Stureplans sämsta fotograf. Kornél är chef för Stureplans absolut mest pinsamma och sämsta mingelfotograf. Jag trivs inte helt med detta förslag från hans sida, som på något vis skulle innebära att vi var jämlikar.

Jag lägger därför min röst på Gigolo-Kornél.
 

Kommentarer
Postat av: Smartasmia

Jämnt skägg mellan Tandlossnings-Kornél och Gigolo-dito. Tjipp:-)

Postat av: aja

..han borde verkligen raka sig. Just nu ser han ut som en äcklig variant av Idol-sebastian!
Inte konstigt om det går "sådär" ed damerna.

2007-03-10 @ 09:47:41
Postat av: aja

..han borde verkligen raka sig. Just nu ser han ut som en äcklig variant av Idol-sebastian!
Inte konstigt om det går "sådär" med damerna.

2007-03-10 @ 09:48:43
Postat av: Hanna Fridén

Smartasmia: Ja, de är båda charmiga!

aja: Du får jättegärna vara anonym i bloggen, men sådanna där elakheter tolereras icke. Så vitt jag vet har ingen av de ovanstående gjort dig något, så du har inget som helst skäl att säga sånt där. Din IP är nu blockerad, jag sökte och såg att du var en regelbunden besökare som annars beter dig strålande och aldrig utövar omotiverade elakheter. Skicka ett mail med en ursäkt, där du säger att du förstår precis varför man inte ska hoppa på folk som inte gjort dig något illa, så avblockerar jag dig.

2007-03-10 @ 09:57:16
URL: http://frankincense.blogg.se/
Postat av: Evis

Jag tycker den homoerotiska var sötast. Fast, jag måste erkänna att han är lite för ung och välklädd för min personliga smak (jag är snart 40 och gammal alternativtomta som föredrar jeans, kängor och palestinaschal på män). Men söta bilder.

2007-03-10 @ 10:38:40
URL: http://web.comhem.se/~u31138198/main.html
Postat av: Sandra

Jag lägger min röst på 1;an, allvarliga Kornél. :P

2007-03-10 @ 11:24:38
URL: http://thougtful.blogg.se
Postat av: Görel

den homoerotiska helt klart :)

2007-03-10 @ 11:44:43
Postat av: Anni

OMG! Svårt att välja, han är ju så söt så hälften vore nog. Den homoerotiska framtoningen passar bäst till min personliga smak. Den allvarliga är också flott men lite... läskig.

2007-03-10 @ 12:36:00
URL: http://annim.blogg.se
Postat av: Zombielicious

Jag röstar på den homoerotiska :)

2007-03-10 @ 17:31:53
URL: http://zombiefied.blogg.se
Postat av: Mikaela

Homoerotik för mig tack.

2007-03-10 @ 18:02:45
Postat av: Henrietta

Jämt lopp mellan Giggolo/Homoerotiska.

2007-03-10 @ 22:42:12
URL: http://www.enaktalonnis.blogg.se
Postat av: Anonym

fy fan vad snygg han är.

2007-03-11 @ 01:34:48
Postat av: Hanna Fridén

vaddå och dessutom: Är du helt efterbliven? På vilket sätt är "en äcklig variant av idol-Sebastian" något positivt?

Och nej, jag bad er rösta på er favorit. Men okej, vi säger att jag BAD ER TYCKA SAKER. Om jag BAD DIG SLÅ NÅGON, skulle du göra det med? Tycker du att ett godkännande från en andra part innebär att det är fritt fram att förolämpa och såra en annan individ?

När jag gick på dagis var det ibland vissa barn som resonerade som så. De sa något taskigt till någon, sedan skyllde de på att ett annat barn sagt åt dem att göra det, och att det därför var okej att det förolämpade barnet nu satt och grät, att det inte var deras fel.

Men jag har ärligt talat aldrig stött på den här typen av resonemang efter dagistiden, faktum är att de flesta dagisbarn till och med fattar att det är fel.

Dags att gå om förskolan, kanske?

2007-03-11 @ 14:24:44
URL: http://frankincense.blogg.se/
Postat av: Hanna Fridén

aja, vaddå och dessutom: Han råkar förövrigt vara tillsammans med Emma Johansson, hon är modell och enlgit mitt tycke Stockholms snyggaste tjej. Förutom det är han mycket eftertraktad och flickor drar i honom konstant.

2007-03-11 @ 14:26:06
URL: http://frankincense.blogg.se/
Postat av: Ida

jag röstar på den sista bilden. Han ser tillräckligt berusad och härlig ut där ;) haa..

2007-03-11 @ 21:15:51
URL: http://www.fashionnerds.se
Postat av: Anna

KOrnel är alltid het haha nej men foto nummer 5 var finast.

2007-03-12 @ 23:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback