Jobb!

Idag är ingen bra dag. Jag är btutalt onöjd med ett jobb jag skickat iväg, det innebär alltid att jag blir brutalt omöjd med mig själv. Då känner jag mig usel, sedan vägrar jag fakturera och så vill jag inte ta något frilans på ett bra tag efter det. Det här är ett puckat beteende, otroligt puckat beteende. Puckade beteenden stör mig något sanlöst.

Jag kommer inte att jobba på Teatron på varken onsdag eller lördag! Jag ska vara ledig! Jag ska vara på ledig på onsdag eftersom att magasinet vars slutproduktion jag har ansvaret för kom in idag, och jag orkar inga fler arbetsdagar på 24h, inte just nu i alla fall. Sedan ska jag vara ledig på lördag eftersom att jag ska fira min födelsedag.

Det känns helt surrealistiskt. Ledighet. Jag tror att jag kommer få panik.

Kommentarer
Postat av: Konstapan

Njut medan du kan :) Jobbkarusellen drar igång tids nog ändå och då gäller det att ha laddat med lite ny energi. Ledighet - because you're worth it...

Postat av: Josefine

grattis i förskott! och tack för att din blogg finns, den är väldigt trevlig att läsa.

2007-03-12 @ 16:56:21
URL: http://matchesyoureyes.blogspot.com
Postat av: Anonym

en paus, det är du väl värd!

2007-03-12 @ 19:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback