Kvällen och en satans jävla massa namedrop


Jag leker typsiskt Stureplansbloggare och namedroppar hela kvällen för att irritera er ändå ner till era skälvande små underkläder och långkallingar!


image938Ikväll har jag fotat på Teatron som vanligt, sedan sprang jag iväg på en rendevouz till Hell's kitchen, jag lyckades lura dit Sebastian Suarez-Golborne också. Helt ärligt så måste jag medge att det är det enda bratinriktade ställe jag besökt på Stureplan (förutom White), och vad får man se, jo, helt andra människor, men på dansgolvet spelades en av de mest populära Teatronmixarna and what do you know, folk kände, till min otroliga chock, igen mig även där. Jag blev väldigt förvånad. Det var faktiskt riktigt trevligt, dessutom. Carl-Johan Legert gick fram och pratade, han var ruffsig i håret, det försökte jag fixa hundra gånger. Han ruffsade till det återigen, han ville inte vara trendriktigt välkammad enligt våren 2007. Pratade med Ebba von Sydow en snabbis angående att jag tycker att det är en jävla skit med alla rykten som går om att hon fått sparken. Jag tycker att hon är en duktig tjej, en imponerande tjej. Jag håller inte med om så många av hennes åsikter, vi har helt olika stil och så vidare, men duktig är hon fanimej. Vilket hon får en himla massa skit för. Tjej med pondus = Ta en jäkla massa skit. Det är synd.

På Teatron dök Magnus Tholén och Sebastian Geurtz upp. Magnus frågade om jag visste vilka de var. Jag gav ett tyst litet nej, ett frodigt skratt kom ur hans mun. Han gav mig en kyss och yttrade att jag var underbar. Det där ryktet alltså, det där ryktet om att jag kan noll om någon, det roar folk något otroligt. Driftchefen, Daniel Lindén, var inte lika road, men HÖR OCH HÄPNA, han hade hittat mitt bortappade pass! Han kom ut med det från kontoret sedan, och fy satan vad glad jag blir. Tack Daniel! Du är en pärla! Äntligen kan jag köpa cigaretter utan besvär igen, och äntligen kan jag visa upp mitt lustiga passfoto för folk igen. Av någon anledning så befann sig inte Henrik Hallberg på Teatron ikväll, men Mikael Nordgren körde ett underbart set, och Stefan Thungren (som även författar Stockholmsnatt, serien ,ni vet!) var underbar som vanligt.

Passfotot, tre år gammalt:
Jag har rakat av mitt hår på sidorna och har kapat ögonbrynen på mitten på det. Fråga inte. Gör det inte. Men så är det. Jag ser ganska lustig ut.


Precis när vi ska gå så springer jag på Jacob Ramberg backdoors, han måste vara en av Stureplans finaste killar, så underbart trevlig, sympatisk och glad. Honom gillar jag skarpt. Jag må aldrig ha trivts på White Room, för jag har inga vänner där, men Jacob Ramberg är en riktig klippa. Hans visitkort är hundra gånger finare än Teatron och Spy bar-klickens också, vita, breda och smala med reliefer. Spy bar och Teatron får köra på stoltheten med att vara Old school, det borde passa Carl M Sundevall väldigt väl.

image939Den fina bilden på mig och Sebastian Suarez-Golborne från Hells Kitchen har Pavel Maira tagit. På söndag ska han och jag och några andra jobba tillsammans i ett mycket fint projekt. Det kommer bli alldeles strålande. Min kropp pirrar redan när jag tänker på allt roligt som kommer att ske inom de kommande veckorna. Det här blir det första gemensamma steget för det, och snart får ni se effekt av det. Jäklar, vad bra allt kommer att bli! 9 april. 9 april är det lansering. 9 APRIL.









Jag vill passa på att ge Micael Warg hundra applåder för hans mycket kreativa utstyrsel. Den gjorde mig otroligt lycklig hundra gånger samma kväll, men sedan så är Micael en underbar människa, också! Estetisk, underbar och ja, helt underbar.





image937

Kommentarer
Postat av: emmi

Uschdå.. Ebba von Sydow har jag inget större överseende för. Antifeminist, skulle jag kalla henne så hon slänger ur sig livsstilstips som liknar jag vet inte vad..

Postat av: Anonym

Hanna! ta och scanna in den där bilden på ditt passfoto! pronto:)

2007-03-31 @ 13:13:23
Postat av: Emilia

Hanna, diggar din blogg skarpt!
Håller med inlägget ovan, scanna in bilden.. vill se ;)

/Emilia

2007-03-31 @ 14:31:53
URL: http://cocosbollar.blogg.se
Postat av: Lisa

du är jätte snygg och så, men jääävlar va du plutar med läpparna, ser löjligt ut

2007-03-31 @ 15:11:52
Postat av: Amanda

Du är så fruktansvärt vacker människa! Det är ta mig tusan inte klokt.
Kram på dig.

2007-03-31 @ 15:41:40
URL: http://amandaberg.webblogg.se
Postat av: Hanna Fridén

emmi: Nej, hennes åsikter tycker jag inte heller om.

Anonym: Haha, nej, jag tror inte det. Ett passfoto är ett passfoto och det känns liksom... fel. Jag är nojjig.

Emilia: Tack så mycket, vad underbar du är! Dessvärre vill jag nog inte lägvga upp passfotot, dock, är jag rädd. Men jag kan kanske slänga upp någon annan bild från samma tidsperiod någon gång!

Lisa: Jag vet, det är underbart :D!

Amanda: Tack, vad fin du är!

2007-03-31 @ 16:57:35
Postat av: DiscoDan!

Underbara bilder. Verkligen. Mer lockar!

2007-04-01 @ 06:08:51
URL: http://lehnberg.net
Postat av: Nathalie

Din frisyr är fab!

2007-04-03 @ 17:45:30
URL: http://www.nenneblogg.blogg.se
Postat av: Anonym

Hur ORKAR du namedroppa så sjukt mycke.... Du sjunker i mina ögon efter jag läst detta / Erik

2007-04-09 @ 17:52:07
Postat av: Hanna Fridén

Erik: För att det är jävligt roligt att provocera, och göra sig av med, folk som är så lättirriterade som du. Därför. Jag ser inte att folk som stör sig på småsaker som inte skadar någon är människor som jag vill ha som läsare på min blogg, så stick, stick!

2007-04-09 @ 18:20:17
URL: http://frankincense.blogg.se/
Postat av: Kristian Stoltenberg

You look absolutely amazing;) Concidered a modeling career?

2007-11-25 @ 20:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback