Martin

Jag försöker övertala min vän Martin att för en gångs skull inte se ut som en explosion av spya.


Hanna Fridén säger:

Okej, jag skriver upp Martin Kallisti plus fyra då?

Martin K säger:

Är det trendigt att vara klädd i bara rosa och turkost?

Martin K säger:

Ok!

Hanna Fridén säger:

Ja, det är trendigt, därför ska du byta outfit.

Hanna Fridén säger:

Det är väldigt otrendigt att gå klädd i smakfulla kostymer.

Martin K säger:

Du ljuger!

Martin K säger:

Du är rädd för att se mig som barbapappa. Du är rädd att sammankopplas med mig då.


Jag misslyckades.


Kommentarer
Postat av: Maria

Det namnet känner jag igen. *tänka* har han möjligtvis skrivit för musiktidningen Zero?

Postat av: Hällen

Vilken rysligt fräsch blogg. Avundsjukshåren reser sig på ryggen. wow. verkligen. Ha en snygg helg! /besökare och misslyckad bloggare

2007-01-20 @ 02:10:03
URL: http://helenasundholm.blogspot.com
Postat av: Ida Annie

Jag gillar verkligen din paralell mellan en explosion av spya och hans klädsmak. Haha.

2007-01-20 @ 12:03:48
URL: http://stylebyida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback