Max Bergå - Pygmékungen

image845Hahaha.

Det är så roligt med Max Bergå på Teatron. Han dyker alltid upp med ett gäng killpolare, och ganska ofta med några av sina modeller från
Marion Vain (det gillar vi!) sedan går han till dansgolvet. Dansar med sina killkompisar.

Och utan undantag får han alltid, efter en liten stund, 3-5 hoppande galna tjejer runt sig. Som drar och sliter i honom och som försöker sitt bästa för att trycka deras små kroppar mot hans. Det ser alltid lika kul ut. Max står och dansar, ser utsatt, förvirrad men smickrad ut. Runt honom hoppar några galna, kåta pygméer.
















Kommentarer
Postat av: Ia Darling

Jag gillade verkligen Marion Vains sida och modellernas fotografier. Enhetligt, stilrent och ja - snyggt!

För övrigt verkar du hänga med de roligaste och tokigaste människorna av alla bloggare jag känner till. Tilläggas bör väl också att du har den mest intressanta bloggen då du har ett helt annat perspektiv på mode än många av de andra bloggarna.

Well, you go girl!

(Börjar nästan bli stalkervarning på mig nu, så mycket som jag kommenterar..hah.)

Postat av: Ia Darling

Jag gillade verkligen Marion Vains sida och modellernas fotografier. Enhetligt, stilrent och ja - snyggt!

För övrigt verkar du hänga med de roligaste och tokigaste människorna av alla bloggare jag känner till. Tilläggas bör väl också att du har den mest intressanta bloggen då du har ett helt annat perspektiv på mode än många av de andra bloggarna.

Well, you go girl!

(Börjar nästan bli stalkervarning på mig nu, så mycket som jag kommenterar..hah.)

2007-03-03 @ 23:19:11
URL: http://iadarling.blogg.se
Postat av: Szofia

Det är sådant som får en att tro att det går 5 tjejer på varje kille i Sverige. Men jag antar att det är så att det går 5 tjejer på varje _snygg_ kille. And they're not afraid to show it.

2007-03-04 @ 11:50:29
URL: http://bitterfitta.blogspot.com
Postat av: Ivana

Haha kåta pygméer! Jag kan nästan se det framför mig

2007-03-04 @ 11:50:56
URL: http://pimpgizmo.blogspot.com
Postat av: Sonja

Har inte du varit tillsammans med Max Bergå? Jag har fått det intrycket tidigare i bloggen, men jag läser inte så ofta, så jag kan ha fått allt om bakfoten...

2007-03-04 @ 12:02:10
Postat av: Annika Marklund

Ujuj, vad varm han måste ha blivit, Max!

2007-03-04 @ 12:43:19
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: Annika Marklund

Ujuj, vad varm han måste ha blivit, Max!

2007-03-04 @ 12:43:31
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: Ki

hehe var får man tag på en sådan turban?

2007-03-31 @ 14:27:44
URL: http://www.klader-online.se
Postat av: Gurra g

Jag har inte riktigt sett den synen på Teatron.
Synen jag har sett är att han dasnar in i alla tjejer (Han dansar förövrigt askonstigt och ser ut som Sideshow Bob). Sen försöker han DRA hem nån tillrekligt full stumpa som han på morgonen tvingar läsa hans nya inlägg i hans modeblogg. medans han spänner sig... och tar kort på det.

2007-04-22 @ 19:12:12
Postat av: Hanna Fridén

Gurra G: Kan du vara god och specifiera vad du baserar sistnämnda på? Det vill säga att han DRAR hem folk och tvingar dem att läsa hans blogg? Eller vad du baserar att han överhuvudtaget går hem med folk på?

2007-04-22 @ 19:15:24
Postat av: Da Man

Hahahaha Jag har faktist sett honom dra hem tjejer det var ass roligt. Dom ville verkligen inte med.

2007-04-23 @ 04:10:09
Postat av: Hanna Fridén

Da Man: Du kanske vill specifiera datum?

2007-04-23 @ 11:48:12
Postat av: Katja

Oh, Marion Vain. En gammal pojkväns mediaskapelse. Fina pojkar, dock, om ändå för unga :P

2007-05-17 @ 18:25:14
URL: http://sexmodeochteknik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback