Okänd men uppmärksammad

image931Det är roligt. Jag får mer uppmärksamhet och provocerar mer än kändisar, se här!

http://www.stureplan.se/blogs/alex/view_comment.php?blogid=2774

För att kompensera la jag en bild på mig på framsidan. Precis som Kornél Kovács, min chef, föreslagit. Jag ska föreslå för Alex att vi gör ett fotoreportage om min dag på www.stureplan.se. Bilder där jag äter, klossar, shoppar, duschar och allt sånt där vardagligt. Blir full, klämmer pormaskar, sminkar mig, sminkar av mig, klär mig. Allt.

Bara bilder på mig.
Ibland kan en kompis få slinka med på en bild.
Om de är tillräkligt kända.

Jag får nog ringa Alex angående det här imornbitti, det vore slående bra för www.stureplan.se, kan jag tänka mig.

Med på bild är Josefine, en riktigt fin dam. Mycket fin dam. Henne träffade jag först på Monki, sedan kom alla som varit på Monki till Teatron, i princip. Då sågs vi igen.








Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha! :D
Det är roligt hur andra så lätt blir så upprörda!
Mer bilder på Hanna Fridén till folket!

Postat av: angie

fan vad stureplan gillar att klaga på dig, o ändå så fotar du för dom... hmm

2007-03-29 @ 09:14:12
URL: http://aija.blogg.se
Postat av: E

är det inte bara hemskt jobbigt för många, tjejer i synnerhet, att du är tjej, medvetet snygg, rapp i käften samt framgångsrik? när man själv sitter lite lönnfet i slitna mjukisbyxor och gluttar runt på internet.

2007-03-29 @ 10:36:06
Postat av: tedljunggren

Haha. Det är lite Cat5 över dig på den här bilden.

2007-03-29 @ 10:38:54
URL: http://tedljunggren.blogg.se
Postat av: Josefine

haha, orka. bara för att du vågar ta plats.

2007-03-29 @ 12:33:14
URL: http://matchesyoureyes.blogspot.com
Postat av: Zombielicious

Haha, ärligt talat är DU den enda från Stureplan jag överhuvudtaget kan gå med på att se bilder på :D Visserligen postar du ganska ofta bilder på heta snubbar därifrån... okej då, jag kan gå med på att se dem också ^_^ Alla andra kan däremot bojkottas, istället för dig :D

2007-03-29 @ 13:14:52
URL: http://zombiefied.blogg.se
Postat av: Äelx

När man har ett kommentarsystem som inte kräver någon verifikation på vem man är kommer det alltid bli så att en liten uppretad person kan ge sken av en storm. Jag tror personligen att många av de där kommentarerna härstammar från samma person framför samma dator. Samtidigt kan jag verkligen tänka mig hur en sammanbiten och introvert person sitter bland soffgrupperna på Teatron och förbittrar sig över att du tar för dig. Haha.

Tack för igår, hoppas Max inte dödade någon på vägen hem!

2007-03-29 @ 13:58:33
Postat av: Mssy

Hanna,
Bilder på dig på stureplan.se är ju sköna. Men snälla Hanna, vi är många som är trötta på Max Bergå. Vi vet att du tycker att han är snygg och så, men han är inte det får många av oss. Det hjälper inte att du bara måste ha hans bild med hela tiden. Hela, hela tiden. Som en package deal alltså. Det är därför många vill att du ska gå om du måste ha honom med jämt. Du är vacker som du är- du måste få ge oss en Teatronnatt utan en bild på din älskade Max Bergå.

2007-03-29 @ 14:53:33
Postat av: ho

Är yta verkligen det viktigaste? Ni är sorgliga.

2007-03-29 @ 14:56:17
Postat av: Mickis

Haha sjukt! Heja dig! Mer bilder på dig och du var sjukt snygg på denna bild!!

2007-03-29 @ 15:56:18
URL: http://mickispikis.blogspot.com
Postat av: ddd

Jag tycker inte omm ditt läppstift, det ser ut som kladdkrita som bara kletats på. Byt nyans och märke plz!

2007-03-29 @ 16:52:00
Postat av: ddd IGEN

Förlåt! Behåll läppstiftet! Du är helt fantastisk glöm vad jag ska all lycka puss puss

2007-03-29 @ 17:01:07
Postat av: Anonym

Har du färgat håret? Eller peruk kanske? snyggt vilket som!

2007-03-29 @ 17:17:15
Postat av: Victoronia

Jag förundras av att folket inte ser dräggigt fulla ut. How come? Våra festbilder visar bara halvöppna ögon och saliv som hänger på hakan. En och annan spya har också slunkit med på bild.

2007-03-29 @ 18:04:40
URL: http://victoronia.blogg.se
Postat av: Frida

ni som unte upskattar snygghet, bit er i tungan och trilla vidare.

2007-03-29 @ 18:11:34
URL: http://jagbetmigitungan.blogg.se
Postat av: Hanna Fridén

Sanna: Det här är bra för mitt personliga varumärke!

angie: Det är en läcker hatkärlek, det är det. Vi kysser varandra för att sedan spotta på varandra. Det finns något som attraherar Stureplan till mig, och vice versa, men det är smutsigt, fult och lite äcklande. Lite förbjudet.

E: Jag vet inte! Jag har aldrig just upplevt den omtalade kvinnliga rivaliteten. De flesta är snälla och trevliga mot mig, och de som haft mest problem med mig genom åren är nog snarare en viss grupp som finns bland män, trots att de flesta av mina närmre vänner är just män! (eller pojkar)

tedljungren: Haha, lite kanske! Det tar jag som en komplimang.

Josefine: Ja, det är läckert. Det är både besvärande och bekräftande, känslan skiftar.

Zombielicious: Haha, du är så himla rara! Tack så mycket!

Äelx: Jag övervägde att gå in och skriva mitt eget namn för att säkra förstaplatsen. Jag lät dock bli. Skit också.

Mssy: Det är svårt att glädja alla. Många gillar Max, andra hatar honom. Han spurrar lite samma känslor som jag gör, kan jag tänka mig. Man hatar eller älskar, så att säga. Max Bergå är en stor del av mitt liv också, och som du säger så finner jag honom vacker. Så han stannar i bloggen. En rolig sak som jag måste påpeka, haha, är också att han brukar skriva mycket om mig i sin blogg, och där hatar många läsare mig! Fabulous!

ho: Min blogg handlar inte enbart om yta, och inte jag heller, och inte mina läsare heller.

Mickis: Tack så mycket!

ddd: Haha, det där var roligt. Först superneggit och sedan jättepositivt. Det är okej, du behöver inte gilla mitt läppstift. Man kan inte gilla allt här i världen. (En gång i tiden så sminkade jag mig dock med akvarellfärger, det är inte så långt ifrån kladdkritor!)

Anonym: Peruk! Från Smink och Perukmakaren. Och tack så mycket!

2007-03-29 @ 18:13:56
Postat av: Anonym

"Skribent:
Hm, vad jag vet har 2000-talets kameror självutlösare. IDIOT. Annars anser jag Hannas bilder i vissa fall visa tecken på orginalitet och bra fotokunskaper. Hon marknadsför Teatron på ett ypperligt sätt, som får dem att kännas väldigt icke mainstream, vilket jag även tror är deras önskan. Vissa av korten hon tagit är riktigt, riktigt bra. Jag gillade speciellt kortet på tvilingarna. Och nej, jag känner inte HF och nej, jag hänger inte på Teatron."

-HAHA THAT'S SOOOO YOU HANNA! "YPPERLIGT" är ju lätt det ord du använt flest gånger här på bloggen (relativt ovanligt ordval).. dessutom är resten precis din stil att skriva det med. erkänn? mmmihihi.

(Texten är för övrigt tagen ur kommentarerna på Alex blogg på stureplan.se)

2007-03-29 @ 18:23:28
Postat av: Hanna Fridén

Anonym: Nix, det är inte jag. Det är synd att tidpunkter inte syns på Stureplan.se kommentarer. Men tänk dig att mina i Alex blogg är skrivna runt fem, då jag var klar med mitt nattjobb. De efter har alltså kommit under dagen. Jag gick upp nu vid 18:00 ungefär, alltså kan jag rimligtvis inte ha skrivit den där kommentaren som då förslagsvis kommit under dagen, då jag SOV.

Annars tycker jag inte alls att det liknar mitt sätt att skriva, även om det är yppperligt fint skrivet. Och om jag skulle fejka så skulle jag kanske, rimligtvis, imitera ett annat sätt att skriva på.

Jag må vara lite korkad, men även jag har mina gränser. Tsk tsk.

2007-03-29 @ 18:49:27
Postat av: Missy

Jag hatar inte Max. Jag ogillar inte honom personligen heller. Och du får ha honom i din blogg hur mycket som helst. Jag pratar om din sida på stureplan.se. Varför ska hans bild vara med hela tiden? Finns det inga andra roliga personer på Teatron? Att din bild finns där jämt kan jag förstå- men Max? Då och då kanske... men jämt, och ibland till och med två bilder på honom?

2007-03-30 @ 01:32:01
Postat av: MyyZz

du är klart oslagbar:-) Önskar jag hade varit som du ... på den tiden det begav sig.... idag är jag gammal och skraltig och sitter och ler åt det du gör. Jag håller på dig i alla lägen;-)
Tjingeling

2007-03-30 @ 13:51:41
URL: http://blogg.myyzz.nu
Postat av: Mirjam

hej Hanna, jag vet att detta inlägget är gammalt. men jag kommenterar ändå.
Jag vill bara säga att jag verkligen inte tycker som Missy. jag personligen blir helt kär i Max. Hans kindben är otroliga och hela han är verkligen en skönhet. Jag vill se mer bilder på honom, även om ni inte är tillsammans längre!

2007-10-21 @ 01:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback