Onsdag!

Det blir en härlig onsdag. Lunchmöte, massa jobb, plåtning, illustrationsjobb och sedan förhoppningsvis en plåtning på Spy Bars Weekday Wednesday (om inte Carl M Sundevall börjar tröttna på mig någon gång och mitt eviga tjat mitt i natten om plåtning) och sedan plåtning på Teatron som vanligt, den här gången antingen med värstingkameran från mitt jobb (den är värd minst 40.000 sammanlagt och väger mer än jag!) eller en lite sämre, men helt klart duglig kamera.

På Spy Bars Weekday Wednesday är ölen billigare framtills midnatt, det är söderkvällen, som den kallas.

Kornél Kovács och Sebastian Suarez-Golborne måste förövrigt vara ovanligt exalterade över deras onsdagsbokning, då de skickar en massa såna här till folk:

"Hej! Nu på onsdag spelar alltså Switch (även känd som Solid Groove, även känd som Dave Taylor) hos Kornél Y Barbaro på Teatron. Kul fest YES!!! Det håller på från tio till tre och kostar 80 spänn efter midnatt. Jocke Heineman bjuder på mat tidigt på kvällen också. Hoppas vi ses. "

KUL FEST YES!!!
Kom på våran kul fest yes, okej ya!!! Tack tack, kul fest YES!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var en fullspäckad dag! :-) Låter som riktigt roliga och varierade jobb! Roligare än sitta på föreläsning till 17.00 :-D

Postat av: ghaz

grejen är ju att switch är en av de FETASTE djsen på dagens elektroniska scen. han har gjort de fetaste remixerna du kan tänka dig och i sommar släpps M.I.A-albumet han proddat. jag har lyckats få min vän att boka switch till en klubb här i göteborg och jag är så SJUKT pepp att jag typ blir nervös av tanken. så det jag ville ha sagt var att kornel och sebastian gör rätt i att skicka ut de där exhalterade utskicken :)

2007-03-07 @ 01:44:54
URL: http://fashionmuslimetterna.blogg.se
Postat av: Philip

Nu när Switch ändå är en av de fetaste, är det då nödvändigt att skriva ett sånt mail?

Det roliga tycker jag hellre ligger i själva mailet, det är en del borat en del exalterad 15-åring. Jag blir sugen oavsett vem som kommer.

Men det jag undrar, Hanna, är: Hur mycket billigare är ölen? :D

2007-03-07 @ 07:36:50
URL: http://mode.republicum.se
Postat av: Jonna

Ok att jag länkar till din blogg? Bara för jag tycker väldigt mycket om den.

2007-03-07 @ 09:58:13
URL: http://www.kazaanmjao.webblogg.se
Postat av: Annika Marklund

Åh, svenska språket är så underbart, speciellt när det misshandlas, skitkul yes Hanna, det är det!

2007-03-07 @ 10:14:17
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: Smartasmia

Carpe diem, fröken Hanna:-) tjipp

2007-03-07 @ 10:29:55
URL: http://monokel.blogspot.com
Postat av: Äelx

"Klass 2B Sam/Ekonomi Rulez OK YES @ Norra Latin". Haha.

Ska bli suveränt kul fest yes att se dig igen Hanna! : *

2007-03-07 @ 10:32:13
Postat av: Ivana

Jösses! En kamera för 40.000 måste ju göra underverk med bilderna. Dagen då jag blir mångmiljonär, för det ska jag bli, så ska jag banne mig äga en sådan grej! :)

2007-03-07 @ 10:48:54
URL: http://pimpgizmo.blogspot.com
Postat av: Tess

mäh! hanna, varför har du inte berätatt om intervjun i2nöjesmagasinet City". jag brukar typ aldrig läsa den, men som av en lyckträff snodde jag med mig en hem. där hittade jag dig! :)

2007-03-07 @ 11:23:41
Postat av: Isabella

Kul jobb du verkar ha, hur kom du in på den banan, jag menar du är ganska ung och redan erfaren.
Ha en skön dag då med allt du ska göra!

2007-03-07 @ 12:20:09
URL: http://ferlass.wordpress.com/
Postat av: Anna*

Hej hej! Undrar bara om du har några tips om hur du hamnade på bland aktiva bloggar?Ha en bra onsdag! Kram /Anna

2007-03-07 @ 13:16:20
URL: http://annaslillarum.blogg.se
Postat av: nöten

är det gratiiis inträde innan midnatt? ohåjajaa!

2007-03-07 @ 13:30:06
Postat av: Anonym

Nu utmanar jag dig!

2007-03-07 @ 15:29:27
URL: http://sexbehov.blogg.se
Postat av: Hanna Fridén

Sandra: Mötet var helt klart intressant!

ghaz: Aha! Härligt isf, jag kan ju inget, jag är dum i huvudet!

Philip: Ja, det är mycket charmigt! Ölen på Spyan? 40 innan 00:00, I believe. Very cheap. Tycker jag.

Jonna: Självklart, vad gulligt av dig!

Annika: Ja! På MSN skriver jag enbart "BÖÖÖH HOOORA MDHDHDHD!!!111111ett BAJSHHH." Jag och Martin är, med andra ord, mycket lika.

Smartasmia: Puss!

Äelx: Ja, vi ses, din stora luns! Smisk på stjärten.

Ivana: Jag fick inte låna den :(! Men ja, bilderna blir fabulous. Jag lånar den ibland. Det är överhuvudtaget inte möjligt att ta keffa bilder med den!

Tess: Heh, jag är mycket lustig. Jag är rädd för artiklar, eller lite, i alla fall. Jag har inte läst den själv, men jag är stolt som vågade ställa upp!

Isabella: Jag började jäkligt tidigt och arbetade mig upp från botten! Fast tjänst sedan 16.

Anna: Aktiva? Man uppdaterar!

nöten: Yes, på vardagar är det så.

Anonym: JAG TÄNKER FÖRIHELVETE INTE SVARA PÅ EN JÄVLA SEXANKÄT. BLÄ, FY, USCH, BLÄ, USCH, BLÄ, URK, FY BLÄÄÄÄ!

2007-03-07 @ 16:23:48
URL: http://frankincense.blogg.se/
Postat av: Tess

I löved it. o en riktigt snygg jävla bild!

2007-03-08 @ 16:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback