Trist

Igår var jag på en födelsedagsfest. Jag var jättetråkig. Jag satt och stirrade ut, bet mig i läppen och tänkte på jobb hela tiden. Jobb och deadlines. Och på hur jag borde gå hem och sova. Sedan drack jag ett par glas vin, och en och en halv liter coca cola. Gick hem ganska tidigt och kände mig som världens mest osociala och trista människa.

Köpte en big mac & co, åt den i min ensamma tråkighet. Sedan en burk makrill i tomatsås. Gick och la mig och sov, drömde om jobb och deadlines, tänkte på jobb när jag vaknade, tänker på jobb nu. Idag ska jag fakturera, det är ändå ganska trevligt.

Jag klarar bara inte av att bara "hänga".Det gör mig nervös!


Kommentarer
Postat av: amanda

hahaah. du underbara kvinna.

2007-05-10 @ 11:45:47
Postat av: jonna

inte for att dissa, men varfor har du sa fruktansvart ful bakgrund pa din blogg? den ar verkligen extremt ful ju! ar det meningen? ser ut som vaggarna pa nagon 90-tals trappuppgang. har for mig att du hade nagon annan innan.

2007-05-10 @ 12:22:35
Postat av: Alex O.

Hej jag är lite nyfiken på hur lång du är. Ha det så bra kram. Life is pink.

2007-05-10 @ 12:35:27
Postat av: Hanna Fridén

amanda: Jag jobbfixerade kvinna!

jonna: Jag gillar ju fulsnyggt! :D Du skulle ha sett de båda jag valde mellan, du skulle ha kräkts på den andra! Men nu har jag haft den här ett tag. Jag funderar på något helcleant istället.

Alex O: 170 cm på på milimetern!

Postat av: jonna

hanna - haha okej jag tankte att sa kunde vara fallet. jag gillar det ocksa, men har hellre overdrivet fult da sa det blir mer uppenbart. helcleant ar bast, kor pa det!!

2007-05-10 @ 12:57:07
Postat av: Hanna Fridén

jonna: Du har en poäng i det du säger.

2007-05-10 @ 13:08:18
URL: http://frankincense.blogg.se
Postat av: ellen

MAKRLL ÄR GOTT, XD

2007-05-10 @ 15:56:14
Postat av: Tess

HJÄLP mig att komma på vad jag ska köpa åt mina bästa vänner i födelsedagspresent! Kolla in inlägget "presenttips".. :)

2007-05-10 @ 16:26:49
URL: http://honeydews.blogg.se
Postat av: Anonym

hej hanna, jo jag bara undrade eftersom du är gluten allergiker, är det ok att äta på mac donalds då? För min kille är gluten intolerant och vi har undrat mycket på påståendet om det är sant att man kan äta burgarna där om man inte tål gluten?/ Lisa

2007-05-11 @ 19:55:11
Postat av: Hanna Fridén

Anonym: Hejsan! Man kan beställa glutenfria hamburgare på McDonalds, MAX och Burger King. Det kostar lika mycket som vanliga hamburgare, tar kanske 3-5 minuter att få klara och smakar helt okej. Inte helt likadant som vanligt bröd, men enligt mig är det inget fel på det!

2007-05-11 @ 20:57:24
URL: http://frankincense.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback