Fandå

Men, fan då.

Jag ska på den där provinspelningen imorn, men jag känner verkligen inte att det går bra. Alltså, det går verkligen uruselt. Jag har testat lite framför mobilkameran nu ikväll och jag får bara tunga veck i pannan av att jag känner mig som en idiot. Det är inte agerandet det är fel på, jag har inte problem med att stå framför kamera eller publik heller - Min röst blir benhård, jag stammar inte, jag mår bra. Det är inte det.

Jag känner mig dock som en idiot på grund av de saker jag säger och att det inte finns något innehåll bakom det. Hade jag fått spela in en pilot eller dylikt och skicka in med konkreta idéer hade det varit en annan grej, men det jag sitter och övar med känns tomt och substanslöst.

Det handlar bara om min röst. Hur jag rör mig. Vilka miner jag gör.
Och sedan spelar det egentligen ingen roll, så vitt jag vet.


Jag hoppas att jag har fel och att det visar sig mycket bättre imorn. Nu ska jag i alla fall sova, godnatt. Kram. Önska mig lycka till.

Kommentarer
Postat av: filmfredrik

well, break a leg som man säger! det går säkert alldeles utmärkt.

2007-11-23 @ 01:35:21
Postat av: ida

lycka till!

2007-11-23 @ 03:08:46
Postat av: Linda

LYCKA TILL!

Postat av: klara

lycka till :)

2007-11-23 @ 09:37:43
URL: http://klrdvrdssn.blogg.se
Postat av: Greta

Tsss.
Du får inte vara nervös.
Du är ju bäst.
Du är ju Hanna!
Allt du gör är rätt!

2007-11-23 @ 16:13:24
URL: http://punkelikat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback