Gårdagen

image1709
Foto: Erik Warolin,
rodeomagazine.se


Grym kväll igår!

Tyvär blev jag sen till Ivar Sigvardssons spelning eftersom att jag hade sjukt ont i magen, men jag han fortfarande träffa folk och hängra runt lite. Efter det gick vi till Berns för att kissa, och sedan gick jag faktiskt ändå till Spy Bars invigningsfest av filmfestivalen. Vilket jag verkligen inte ångrar. Hela stället var knökfullt och det var fantastiskt roligt. Jag upptäckte till min förtjusning att det var samma drinkbiljetter som det var på gårdagens invigngsgala, vilket innebär att jag var kittad med inte mindre än 11 gratisdrinkar. Som jag gav bort, i och för sig. (så jag blåste ändå 500 spänn, vafan)

The Sweptaways, på bilden ovan, bestod av inte mindre än 30(?) underbara kvinnor. Det var dock svårt att se dem, då hela Victoriasalen var knökfull.

Under kvällen han jag bland annat med att reda ut en relationsfråga som förvirrat mig den senaste veckan. Jag har nämligen inte varit helt säker på hur jag och en annan person träffats. Sånt stör mig. Att inte veta. Så mitt vanliga, brutalärliga jag fick träda fram i all sin prakt. Nu vet jag att vi bara är vänner, så nu kan man köra på som vanligt och ha en förträffligt fin vänskap. Vilket känns både grymt bra och lite trist på samma gång, ni vet? Det är i alla fall skönt, jag började bli så sjukt övernojjig att det inte var klokt.

Sedan gjorde jag mig en ny vän som jag satt uppe och pratade med tills nio på morgonen. Med andra ord en väldigt trevlig kväll. Ikväll ska det bli ännu en fantastisk kväll, och så även på lördag. Idag fyller Anastelle år, jag får träffa Fritjof, och imorn fyller Ambra och Fredrik år. Fint!

image1710
Foto: Erik Warolin, rodeomagazine.se



Kommentarer
Postat av: Hanah

Hanna, jag har följt din blogg i ett halvår och älskar dina tips. tyvärr var det inte så kul att gå på tipset om ywfs.se utförsäljningen idag. Jag tvingade med två tjejkompisar, men det var ingen utförsäljning. Så jag pratade med en tjej på Odd Agentur och hon sa att det var nästa fredag. Du verkar ha lurat flera för innan jag nämnt något så sa hon att Hanna tyvärr gått ut med fel information. Och det är ju fler som påpekat datumet i kommentarerna till det inlägget.

Önskar att du hade rättat infot så att jag inte slösat bort en timme av mitt liv.... Keep it up ändå! Kram

2007-11-16 @ 17:32:11
Postat av: Hanna fridén

Hanah: Alltså, det skulle jag jättegärna ha gjort om det inte vore så att jag fick reda på att var fel förens för ungefär en halvtimma sedan. Det är självklart grymt synd att det blev fel, och jag är ledsen för din skull, men det var inte så att jag struntade i att ändra ett fel. Bara så du vet.

Hoppas det går bättre nästa helg och att du hittar många grymma grejer!

Postat av: julia

du menar elin när du skriver ivar va?

2007-11-16 @ 18:47:42
Postat av: Nina.

Men vad du är snygg människa! :)

2007-11-16 @ 19:19:38
URL: http://totalflopp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback