Grattis till ditt nya jobb, Christian Remröd!

image1754

Christan Remröd är ny VD för Stureplan Media! Det är fantastiskt, skulle jag vilja påstå.

Christian är en sådan där person som jag tyckte hur mycket som helst om sedan första gången jag träffade honom. Han är rolig, sympatisk, kreativ och extremt duktig. Sedan har bara mitt intryck av honom växt för varje gång vi träffat på varandra, vilket var varje dag på Stureplansredaktionen.

Här har vi en vuxen man med fullkomligt, oklanderlig stilkänsla. Som kombinerar klassiskt med en personlig stil, som blir glad av kreativitet och som alltid hade en massa intressanta anekdoter att tillföra till diskussionerna på rökpauserna.

Mycket bra val, skulle jag vilja påstå. Om det finns någon som inte gillar Christian så skulle jag bli ärligt förvånad, för det finns helt enkelt inte något hos honom som man kan tycka illa om. Han är bara en sådan där fantastisk människa som blir upplivad av att se och språka med.

Så grattis, Christian! Det kommer att gå strålande.
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Han låter som en helt fantastisk man!

2007-11-21 @ 15:03:53
Postat av: Stina

En fantastisk man ja! Men med hemska byxor...

Postat av: Malin

Jag håller med Stina. Min morfar har ett par precis likadana!

2007-11-21 @ 19:06:43
URL: http://killingseagull.blogg.se
Postat av: Hampus Lundstedt

De är ju ypperliga (byxorna)!

2007-11-22 @ 22:58:59
URL: http://ichise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback