Hannes Fridén

image1775


Det här är Hannes. Hannes Fridén.
Hannes Fridén är jag i manskläder. Jag som transa. Jag är ingen transa, men jag gillar att ändra och klä ut mig, och jag tycker även att jag är särdeles läcker som man. Jag skulle ligga med mig själv, alltså. Men sedan är jag ju också narcissist, så man ska kanske inte ta min värdering till hjärtat.

I vilket fall.

Hannes Fridén har ett konto på Facebook. Jag skapade det på kul för länge sedan. Sedan tyckte jag att det var jätteroligt att vi skulle stå som gifta. Jag tyckte att det var hejdundrans kul. Sedan tyckte jag att det var töntigt istället, och jag och Hannes fick skilja oss abrubt. Det var ett gemensamt beslut, och det fanns inget agg mellan oss.

Men alltså. Ett problem här.

Hannes blir raggad på så himla mycket. Mycket mer än vad jag blir. Totalt under min period på Facebook så har jag kanske fått 3 stycken raggiga mail från okända personer. Hannes, som funnits mycket kortare tid, har fått runt 30 stycken.

Det är tjejer som jag inte känner som har hittat till Hannes Facebookanvändare. Vissa har addat honom som vän, och Hannes är ju snäll och tackar ja till alla som addar honom. Han är en snäll och rar man utan minsta lilla tillstymmelse till dryghet, även om hans dekadenta sätt och något nasala röst kan tolkas som något annat. Man han är snäll.

Men inte tillräkligt snäll för att kunna hantera alla knäppa mail han får av tjejer. Tjejer som mailar honom 02:00 på natten och skriver puss, gud vad söt du är, eller gud vad läcker du är, eller för den delen bruden som mailade rakt av och ville föreslå att de skulle ta en "nattfika" för att eventuellt gå hem till henne och "se på film".

Hannes kunde inte riktigt hantera detta, och jag måste medge att även jag hade problem med det. Så nu är vi gifta igen.



Nu får han bar raggiga mail av killar ibland. Det känns väldigt lustigt. Heterosexuell kvinna i manskläder får raggiga mail av homosexuella män. Snygga män, by the way, som tyvärr bara råkar bli attraherade av en illusion. Så det är nästan värre. Hannes! Vilka problem du sätter mig i.

Kommentarer
Postat av: tova

Hanna! bilder på mig! Snälla? Ja tack? :)
du har min mail!

2007-11-26 @ 11:15:08
Postat av: victoria

Haha! "Jag skulle ligga med mig själv, alltså". Det gav mig finfina bilder i huvudet. Vem kommer på att skapa en fantasiman lik sig själv och skapa Facebook till denne? Det ska vara du som kommer på en sån sak, Hanna. Extra roligt skulle vara om någon av raggarna råkade hamna på din blogg och råkade läsa det här inlägget, hoho!

Postat av: Linda

Du är jäligt snygg som man du.

2007-11-26 @ 12:40:35
Postat av: H

Totally fab! Faktiskt bland det bästa jag har hört på länge.

2007-11-26 @ 13:14:05
Postat av: Paulina

Man kan ju inte klandra alla tjejer (och killar) som raggar upp Hannes.
Du var ju grymt snygg som kille! Vilka ansiktsdrag!

2007-11-26 @ 15:19:50
URL: http://bryno.blogg.se
Postat av: Freddie

Buhu, jag försökte bli vän med Hannes för flera månader sedan men har fortfarande inte fått något svar.

2007-11-26 @ 15:47:28
Postat av: Stina

Skruvat. Fast Hannes är förstås bra läcker.

2007-11-26 @ 16:43:57
URL: http://rubia.se
Postat av: Maria

Jisses så snygg du skulle vara som man..! :D Fast du är ju minst lika snygg som kvinna med ;)

2007-11-26 @ 17:16:18
URL: http://www.shoppoholic.blogg.se
Postat av: Anna

Hannes är fruktansvärt läcker. Funderar på att lägga till honom som vän på fejjan nu bara för att. Men jag ska inte vara jobbig, det lovar jag.

2007-11-26 @ 18:19:04
Postat av: klara

Ja..Fast Hannes är ju faktiskt sjukt snygg. :)

2007-11-26 @ 20:52:47
URL: http://klrdvrdssn.blogg.se
Postat av: Hanna

Kära någon. Hannes kan vara hetaste mannen jag sett. :D

2007-11-26 @ 22:05:19
URL: http://helh.blogspot.com
Postat av: Maria

hahaha, helt genialt. Du ga meg nettopp dagens latter.

fantastisk blogg forresten!

2007-11-26 @ 22:16:12
Postat av: Maria

hahaha, helt genialt. Du ga meg nettopp dagens latter.

fantastisk blogg forresten!

2007-11-26 @ 22:16:31
Postat av: Anonym

Du har kanske ett utseende, som om man fixar och trixar lite med, kan se både manligt och kvinnligt ut? jag går en teaterlinje där vi jobbar lite med hur man kan sminka sig till olika identiteter, sånt ät sjukt kul faktiskt:)

2007-11-27 @ 14:28:45
URL: http://violiejolie.blogg.se
Postat av: ronnieroadkill

Ha ha ..hannes skulle kunna gå med som min dejt på dragqueen of the yeargalan =D

2007-11-27 @ 17:05:44
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Gentiana

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH!

fan da att du skulle vara hannes för det där om att ligga med hannes, hade jag lätt gjort. Du är jävligt snygg som tjej men råläcker som man..

Give me more av hannes.
Snart ska jag in på facebook och skapa relationen "gift" med hannes. Är han ledig som man?
Förvisso är jag förlovad med en annan kille men eftersom du egentligen är tjej borde jag väl få det av min pojkvän, tycker du inte?

hahahah stört sköön.
Hannes, Hannes, Hannes...

2007-11-27 @ 17:10:27
URL: http://gt.blogg.se
Postat av: Gentiana

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH!

fan da att du skulle vara hannes för det där om att ligga med hannes, hade jag lätt gjort. Du är jävligt snygg som tjej men råläcker som man..

Give me more av hannes.
Snart ska jag in på facebook och skapa relationen "gift" med hannes. Är han ledig som man?
Förvisso är jag förlovad med en annan kille men eftersom du egentligen är tjej borde jag väl få det av min pojkvän, tycker du inte?

hahahah stört sköön.
Hannes, Hannes, Hannes...

2007-11-27 @ 17:10:39
URL: http://gt.blogg.se
Postat av: Janne

HAHA fan vad kul och fan vad rätt

2007-11-27 @ 17:36:06
Postat av: top Chic.

SÅ jävla roligt, tillsammans med kö-inlägget nedan. Psykisk slap in her motha-fuckin-face. Det blev två kommentarer idag

2007-11-28 @ 03:10:42
URL: http://topchic.blogg.se
Postat av: Rebecca

haha det här var en mkt bra idé. Lite knäckande kanske om man får mer uppmärksamhet som det andra könet:)
Planerar du en chockaktion så småningom på Hannes facebookprofil? Ett avslöjande?
Jag vill se bröllopsfotot! Är du inte ganska slängd på digital bildhantering?

Btw, grym blogg! Jag har dödat min egen på obestämd framtid men prenumererar på din!
//Rebecca

2007-12-01 @ 16:22:45
URL: http://rebeccommended.blogspot.com
Postat av: Billie

Du är min hjälte Hanna.
(Hannes kan också få vara med på ett hörn)

2007-12-12 @ 03:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback