Min halvårscykel

För några veckor sedan bytte jag halvårscykel - från oskyldig nunna till extrem mansslukerska. Så blir det alltid. Vårhalvåret (om jag inte är i ett förhållande) är lika sexuellt aktivt som en gråstens på botten av den japanska graven, medan hösthalvåret är fyllt av ett begär som kan liknas vid en fjollig vampyrs blodsugande i en bok av Anne Rice.

Så. Jag hade inte kopulerat sedan den 29:e februari, och för några veckor sedan anammade jag ett beteende som förmodligen skulle ha kunnat tillfredställa hälften av Stockholms alla singeltjejer. Inte slampigt, mind you. Jag väljer själv och drar inte hem någon som jag inte anser är fantastisk. Dvs. enbart långa väldigt smala killar med mörkt hår och en fantastisk personlighet (if you could never consider dating them, then don't fuck them).


Men nu har jag halsfluss, va. Penicillinkuren kommer att sträcka sig fram tills den 14:e. Den 14:e får jag mens. Den kommer vara fram tills den 23:e, ungefär. Det är ett avhopp. Ett stort jävla avhopp när min väldigt eftersaknade lust just har infunnit sig på nytt, och det känns som ett jävla slag rakt i ansiktet. Jag han inte ens lära mig ha bra sex på nytt, det blev smått pinsamma men tappra försök. För man måste komma igång ordentligt igen, jobba bort blygheten, och så vidare. Men icke!

JAG KOMMER ALDRIG FÅ KÄNNA DEN INTIMA LIVSLUFTEN FLÖDA GENOM MINA ÅDROR IGEN, ALDRIG.

Allt jag har är ett blödande anus, och snart en blödande framstjärt. Och penicillin.
Och historier om när
Tucker Max försöker hitta sin drömdvärg. Sin drömprinsessa. Jag är så jävla körd.

Jag säger det, det är inte lätt att få sitt psyke tillfredställt när man är manisk. Allt ska vara som jag vill, när jag vill, annars är det bara åt fanders.


Kommentarer
Postat av: Tess.

framstjärt? :)
trodde det bara var old ladiiies som använde det ordet.

2007-11-05 @ 18:58:35
Postat av: Anonym

Haha, Tucker Max! Jag kan inte bestämma mig för vad jag ska tycka om honom. Gah.

2007-11-05 @ 19:17:41
Postat av: Liza

Fy fan, jobbigt läge.

Postat av: Hanna (en helt annan hanna)

jag älskar dig. jag önskar att du var min mamma. och att magnus betnér var min pappa. fysiskt omöjligt i för sig...fan

2007-11-05 @ 20:03:57
Postat av: Hanna Fridén

Tess: Well, then I'm the ooooold laaady, you betcha!

Anonym: Jag är i samma läge. Jag äcklas och jag glädjs, jag hatar och jag fnissar.

Liza: Otroligt!

Hanna: Jag skulle kunna tänka mig att ha barn med Magnus Betnér. Vilka fina, dampiga och socialt missanpassade barn vi skulle få. Och tack! Jag kan adoptera dig i mitt sinne, jag har alltid velat ha en unge med det fantastiska namnet Hanna, som dessutom älskar mig. Idealiskt.

2007-11-05 @ 20:13:44
URL: http://frankincense.blogg.se
Postat av: Hanna P

Från nån som precis ramlat ut ur ett förhållande kan jag säga att jag förstår dig. Varje dag inleds med skräck vid tanken på att intimitet inte kommer finnas i min närhet närmsta månaderna så länge inte min mamma kramar mig.

2007-11-06 @ 11:18:28
URL: http://hannapannapersson.blogspot.com
Postat av: alma

du är fanimej helt fantastisk.

2007-11-06 @ 17:07:29
URL: http://whatalmawears.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback