Min pappa gifter sig i smyg!

Men vafandå!

Min pappa har tydligen gått och gift sig i hemlighet idag, i hemlighet! Han skickade ett smygigt lite meddelande på Facebook och bara "Höhö nu gifter jag mig."

Jag är bara helt what the fuck. Trevligt liksom. Jag upptäckte det för att jag var ute och promenerade på stan och drog förbi hans kontor. Så kommer jag in och får höra att han inte är där, utan förmodligen är någonstans där man kan dricka chamoagne, då han gift sig idag.

JAJA. GRATTIS DÅ PAPPA! KUL ATT DU GÅR OCH GIFTER DIG DIN GAMLA KNÄPPGUBBE.
 

Kommentarer
Postat av: johanna

snygg blogg. kolla gärna in min och komentera

Postat av: Hanna

haha, sådär gjorde min pappa med.
jag ringde honom en dag och frågade vad han hade sysslat med den senaste tiden.
"tja, igår gifte jag mig, till exempel" fick jag som svar. bah.
jag som vill vara tärna och stå i en rosa klänning med blommor i håret. skit också. fick ju inte ens vara med.

2007-11-23 @ 15:52:44
URL: http://hannixen.blogg.se
Postat av: SannaBanan

Haha men det va väll roligt för honom ;D

2007-11-23 @ 16:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback