Min PMS!

Buhu.

Jag har PMS och känner mig ynklig, oälskad och dum.


Just nu skulle jag vilja ha någon jag gillade liggandes brevid mig i sängen. Vi skulle helst titta på flera, flera säsonger av exempelvis Black Adder och vi skulle smula östbågeflingor på varandra. Vi skulle även vara lite bakis och ha fett hår, se lite homogent slitna ut och varva ostbågeätandet med att försöka kittla varandra och ibland, eventuellt, klia varandra på magen.

Sedan skulle vi gå ut till en närliggande mataffär, grymt sunkiga, och köpa middag.

Efter det skulle vi äta oss till matkomans förlovade land och somna sött.



Jag känner mig gravt jävla mesig som just skrev det där. Don't mind me! Det är bara min PMS som talar. Jag är inte sådan egentligen. Bergis. Lovar. Störtsäkert.
 

Kommentarer
Postat av: Evis

Vilken Black Adder? Själv tror jag att jag gillar den som är satt under drottning Elisabeths tid bäst; men de andra är också bra.
Fast bäst av allt Rowan Atkinson gjort tycker jag faktiskt att polisserien "Thin Blue Line" är. Vi har dem inspelade, men jag måste kolla om de finns på DVD att köpa. Vi saknar nämligen ett avsnitt och sådant är ju illa ;)

Postat av: Anna

Om det är du eller din pms som talar sa känns det trots allt härligt att läsa da jag har kännt mig precis lika dan idag. Ingen pms, men söndags singel dep.
Läser ofta men har inte kommenterat innan. Tack för härlig ärlig blogg! Min blogg är helt ointressant för folk som inte känner mig men det är ju lite kul det ocksa.

2007-11-11 @ 21:46:50
URL: http://blog.bulle.nu/annaochtotti/
Postat av: Emma

Hahaha it's sick, är på exakt samma humör som du. Måste va nåt i luften..

2007-11-11 @ 23:09:05
URL: http://emmaloca.blogg.se
Postat av: Caroline

haha ännu en till som är grymt sugen på det idag..

2007-11-12 @ 00:20:07
URL: http://carolinenordens.blogg.se
Postat av: Hanna fridén

Evis: Jag gillar... eh, säsong tre väldigt bra. Bättre än så kan jag inte beskriva det. Jag tycker om när han är dumsnart och fuldryg, helt enkelt!

Anna: Tack så mycket, kul att du gillar den! Och jag tror nog inte att din blogg är ointressant, men det brukar vara svårt att se vad andra kan finna för intresse i sitt eget liv, så att säga.

Emma: Jag tror det kallas höst, mörker, kyla och söndag!

Caroline: Vi är alla svultna vad gäller intimitet!

2007-11-12 @ 00:30:58
URL: http://frankincense.blogg.se
Postat av: ida

wohoooooooo vi har samma menscykel!!!
min pms inträffade 02:00 på dansgolvet, natten till söndag.

själv sitter man och typ väntar på att nån (nån bara! vemsomhelst!) ska kasta sten på mitt fönster, sådär som i fucking åmål. lite filmisk romantik liksom. kommer vänta till ca 05:00 (ja, jag har klocktidmani)och då kommer jag inse att it aint gonna happen, bli emo och somna på min mage, smärtandes till sömns. obs ingen annons.

2007-11-12 @ 03:46:49
URL: http://pancakesinthesky.blogspot.com
Postat av: hampus

jag vill med, jävla skit ;(

2007-11-12 @ 08:58:27
Postat av: jossan

jag fattar precis vad du menar! har så jävla mycket pms just nu.

2007-11-12 @ 21:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback