Mitt kära ex

Sådärja. Nu har jag pratat med ett kärt ex i telefonen i ungefär två timmar. Ja, två timmar stämmer nog. Det var väldigt befriande. Jag pratade lite om mina problem med karlar just nu, han lyssnade mestadels och gav mig specifika råd angående min person. Sedan pratade han om sina problem med damer just nu, då lyssnade jag och gav lite råd. Vad vi kom fram till var väl att vi båda gillar folk som är lite knäppa, och att det är vår grav.

Och att både han och jag är lite knäppa, och att det var vår grav. Men det gör inget, för vi är vänner nu. Och jag tänker aldrig mer igen släppa den här vänskapen. Jag uppskattar honom något ofantligt. Jag älskar honom, även om det inte alls är på samma sätt som man älskar en partner, utan hur man älskar en person som man bara värderar i sitt liv något ofantligt.



Första gången han raggade på mig så var det förövrigt på en efterfest hemma hos mig när han slog mig med stora kuddar, brottade ner mig, gav mig blåmärken och så vidare. Men jag brottade ner honom och gav honom blåmärken, så det var ingen fara med det. Sedan satte jag mig i en fotölj och han rullade dit och satte min fot i sin mun och började suga på den. Sedan somnade han med den i munnen. Jag drog bort den, men i sömnen slet han den till sig.

När han gick sedan så lyfte han upp mig halvt upp och ner, och han är 195 cm lång. Jag kontrade med att fälla upp mina ben rakt, promenera längst taket och fälla honom genom att landa på andra sidan. Det var början på en fin romans - Och det var honom jag först lärde mig att ha ett något avslappnat sexliv med. Ärligt.


Ett besvär var däremot det faktum att jag tog för givet att han var fotfetishist relativt långt in i förhållandet. Jag övervägde det hela, men kom sedan fram till att det var värt det. Jag har aldrig någonsin haft så välvårdade fötter som då, om man ska säga så. Men sedan visade sig att han inte var det i vilket fall.


Det är fint, helt enkelt.
Allt är fint.


Och nu ska jag inte lyda ett enda av hans råd och fortsätta som förut, eller göra saker ännu värre, möjligtvis. Med karlar, alltså.

Because hey, that's my thing?

Kommentarer
Postat av: R

Älskade du honom när ni var tillsammans? I så fall gör mitt exceptionella minne mig förbryllad.

2007-11-03 @ 02:59:13
Postat av: Sofia

Härligt att ha så bra kontakt med sitt ex. Man känner ju varandra så bra så skönt om man fortfarande kan vara kompisar..

Postat av: Victoria

Det där var väldigt komiskt - jag fick flera fina bilder i huvudet, haha. Nemen så trevligt jag faller även jag för riktiga knäppgökar, och det får alltid sina konsekvenser...

2007-11-03 @ 10:29:28
URL: http://svartvitlila.blogg.se
Postat av: Hanna fridén

R: Ditt exceptionella minne imponerar, men så här - han och jag hade faktiskt aldrig något samlag. Men man lärde sig på andra vis, så att säga.

Sofia: Absolut!

Victoria: Ja, det får garanterat sina konsekvenser. Men vad fan, man lever bara en gång!

2007-11-03 @ 13:19:59
URL: http://frankincense.blogg.se
Postat av: mamma

Låter som ngt för dig...många gånger går man över ån efter vatten.

2007-11-03 @ 16:11:35
Postat av: Mirjam

Vem är det? Max? ;)

2007-11-03 @ 20:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback