Mitt pokerspelande

image1719


Jag brukar spela poker på nätet rätt ofta, inte med riktiga pengar, men med fuskpengar.

Jag föredrar att göra det när jag kommer hem från krogen och är lite full men inte riktigt kan sova, då loggar jag in på Party Poker med mitt pseudonym Frank och går in på borden där man satsar hutlöst höga summor av (fejk)pengar.

Jag går kanske in med 10.000 krediter, sedan spelar jag upp det till kanske 100.000 - 300.000 krediter. Så pratar jag i chatten hela tiden. Säger: "HELL YEAH!" när jag vinner och "HAHA, YOU'RE A LOSER! I'M GONNA MAKE YOU FLAT BANKRUBT, BABY!" och "COME TO DADDY!"

Sedan brukar jag vända om. Skriva "hic" och "MAN THAT'S A GOOD BEER" och sedan blir det värre. Jag sätter in en massa shhh och hickljud och börjar stava saker konstigt. "Whasscha got ther *hic* baby? I'm gonna spank yer *burp* ass! Come to mommy all credits, yeah yeah" och så börjar jat satsa stora mängder med pengar, förlorar med flit och skriver "Nooooooo!" och fortsätter så.

Sedan spelar jag bort alla låtsaspengar och börjar prata om hur jag belånat ut mitt hus, sålt mina barn och förlorat alla vänner på grund av mitt spelande. Jag börjar prata om att jag måste fly undan en massa lånehajar på grund av att de kommer döda mig för att jag spelat bort allt jag lånat. Att jag kommer måsta deala knark, sälja min kropp osv.

Det brukar alltså inte vara så många som vill spela med mig särskilt länge, men jag har grymt rolig ett tag, och hoppas att det blir någon slags terapi för de som eventuellt hade tänkt börja spela med riktiga pengar.

Jag borde kanske skaffa mig ett liv, eller en pojkvän.
 

Kommentarer
Postat av: stina

Om du vill ha 50 dollar gratis att spela för, ska du gå till www.DinPokerstart.se!!! hett tips, jag gjorde det, funkade väldans bra.

2007-11-17 @ 16:18:09
Postat av: klara j-r

hahaha! så himla roligt! jag skulle älska att spela med någon sån...

Postat av: Ulrika

hAHAHAHH :D

2007-11-17 @ 17:41:37
URL: http://nettelblad.blogg.se
Postat av: Alexandra

Ha ha... min sambo (som är ett nätpokerfreak) hade nog anmält dig eller nåt... Fortsätt så... kan tänka mig att du roar många.

2007-11-17 @ 18:00:47
URL: http://whattowear.blogg.se
Postat av: Freddie

Haha. You can be my daddy anytime.

Fick mig av någon anledning att tänka på nr.81 av klippen som Fredrik Strage postat på sin topp 100 youtubeklipp. "Hey little boy, is your mommy home?"
http://www.youtube.com/watch?v=PY_np_4oNfI
Bra skit.

2007-11-17 @ 19:39:01
Postat av: Angelica

Hahahahaha, vi borde msn-samtala någongång. Det skulle blå så totalt meningslöst och härligt ogivande!

2007-11-18 @ 05:50:11
Postat av: alexandra

fan va kul de låter :P

2007-11-18 @ 18:59:54
URL: http://dependence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback