Äckelpäckel och tvång

Herregud, Fick en skitäcklig länk med en film på Youtube. En kvinna som har en knöl på skallen som visar sig vara... en larv. EN stor fet larv. Som de drar ut. Sjukt äckligt. Jag blev sjukt illamående. Det var ohyggligt obehagligt.

Men nu kan jag inte sluta. Jag sitter på Youtube och tittar på alla relaterade filmer. Folk som får flera, flera meter av bandmask utdragna ur sig ur hål i sidan, folk med mask i hjärnan, i ögat, i benen...

Fråga, varför i helvete gör vi så här mot oss själva?
Det är vidrigt. Jag kommer förmodligen få mardrömmar.

Men jag kan inte sluta!


Kommentarer
Postat av: Janne

Uh! Aaaaaaah, NEJ! Nej, nej och NEJ! +o( Det här är fan värre än grejerna som käkar upp hjärnan... Nog för att dom här kanske också gör det men att dom syns är ju...

2007-10-04 @ 23:29:17
Postat av: Emma

Jag får krälningar i hea kroppen av att tänka på det. Skulle nog börja gråta om jag kollade på det, känns det som. Uh.

Postat av: Alexandra Malmqvist-Olsson

Tack snällaste du för att du inte delade med dig av länkar till filmerna. Jag saknar karaktär och skulle antagligen kolla på varenda en och sen få hemska mardrömmar...

2007-10-05 @ 02:45:10
URL: http://trynottolooksopretty.blogspot.com
Postat av: Lina

fy vad äckligt. skulle jag aldrig kunna kolla på eftersom min rädsla av att drabbas av det är astronomisk! jag drömmer ofta mardrömmar om det.

Postat av: Linnean

Vad söker man på? detta måste jag se!

2007-10-05 @ 09:54:19
URL: http://densistebloggaren.blogg.se
Postat av: Sariz

HUR KAN DU SKRIVA SÅDÄR OCH SEN INTE LÄNKA DU ÄR JU TOKIG VARFÖR KAN DU INTE LÅTA MIG FÅ HA LITE MARDRÖMMAR JAG TRODDE DU ÄLSKADE MIG????

2007-10-05 @ 10:14:27
Postat av: Isabel

Hur menar du att de gör det mot sig själva?/Isabel

2007-10-05 @ 12:25:04
URL: http://isabellindstrom.blogspot.com
Postat av: s

Isabel - De som tittar på filmerna gör ju det mot sig själva. :)

2007-10-05 @ 14:26:37
Postat av: Susie Kate Mela

Jag är likadan,, kollar också på sånt osm jag mår illa av. kollade igenom en obduktion gång på gång,, är man sjuk eller?

2007-10-05 @ 16:43:41
URL: http://candykate.blogg.se
Postat av: Alexandra

uurk. Låter inte alltför underbart...

2007-10-05 @ 20:20:26
URL: http://triquetra.blogg.se
Postat av: ida

jag känner mig lite stolt på ett underligt sätt... jag har spridit vidare något av det äckligaste jag sett.
och jag gjorde precis likadant, satt och kollade alla andra liknande klipp. äckligt är ledordet.

2007-10-06 @ 01:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback