Dålig förebild


image1507
Jag och Ivan Nunez på V -
Stureplan.se, Foto: Jan Sulocki



Jävlar. Igår var det en rivig kväll, som fan. Jag söp bort min kamera, plånka och halsduk.

Kameran återfanns av Daria, tack och lov. Halsduken är väck föralltid (men gick säkert till någon bättre behövande, jag missbrukar den på varje jävla foto) och plånkan återfanns snabbt av vakterna på Spy Bar som drev med det faktum att den var omöjlig att stänga på grund av den stora BULTEN med kvitton och den totala avsaknaden på pengar - Ja, och mitt tre år gamla gymkort med en bild där jag skelar.

Tre år gammalt, som sagt. Använt kanske någon gång, men träningen hotade min alltför underbara bukfetma, så det fick vara.

Jag kom hem nu. Har bajsat. Ska duscha. Sedan går vi på trettioårsfest, vi har all anledning att fira den här helgen, ni ska få veta varför.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SNYGG

Postat av: suss

nejfan! halsduken är ju så jävla snygg.

2007-10-20 @ 19:04:38
URL: http://sussiella.blogg.se
Postat av: Mirjam

neej, din halsduk som jag älskar!!
men tur att du hittade kameran iaf! Man kan inte leva utan kameran!

2007-10-20 @ 19:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback