Ett ögonblick av hård och kall kärlek

image1533


Igår såg jag en lång och vacker man dansa. Eller, jag vet inte om han var vacker, jag såg aldrig hans ansikte, men hans rörelser och hållning var mycket vackra. Han dansade med stora rörelser, bra i takt, utan att det var klumpigt. Det blev poetiskt.

Sedan började en snygg tjej dansa med honom och det var som att någon körde in sin hand rakt igenom min bröstkrog, tog tag i mitt hjärta och vred om tills det blödde och blödde och blödde. Och jag ville kräkas.



Ögonblicksförälskelser är de hårdaste, tur att man kommer över dem snabbt, i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, har du ritat? skitsnyggt!

2007-10-25 @ 16:42:36
Postat av: A

Mitt i prick, jag kommer att dö av en plötslig förälskelse tids nog.

Postat av: Tori

aj. Du skulle ha dansat fram innan henne... Men då kanske hon blivigt ledssen.

2007-10-25 @ 20:28:21
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback