GlitterSplitter - Bildtjuv på Playahead!


image1483image1484


En tjej på Playahead har tydligen snott en av mina bilder ovan och använder som visningsbild. Hon heter GlitterSplitter. Själv har jag inte Playahead, så jag tänkte att ni som har det kanske kan hjälpa mig.

Jag har tre förfrågningar.

1. Skäm ut henne/honom genom att skriva i polarnas gästböcker att det är en snodd bild, och att den i verkligheten tillhör mig och att personen bakom profilen förmodligen är en 76 år gammal pedofil. Ja. Det låter bra.

2. Skäm ut henne/honom offentligt genom att skriva i dennes gästbok att det är väldigt löjligt att sno bilder, eller liknande. Spamma totalt. Det ska bli omöjligt för personen i fråga att rensa ut det.

3. Anmäl det bara till administratörerna.

Tack!


Kommentarer
Postat av: playahead

bilden är borttagen!

2007-10-15 @ 12:35:52
Postat av: MyyZz

Inte så konstigt att tjuven valde din bild, du är ju snygg som f*n!

2007-10-15 @ 13:28:27
Postat av: Nina

sånt är så störande! Det var någon 15åring som hade snott bilder på mig förut (både til lfotoalbumet och profilbild), och hon vägrade ta bort dem. så jag anmälde henne till administratörerna och de stängde ner hennes sida helt :)

men playahead/eller hon har tagit bort bilden, för det finns ingen bild nu :)

Postat av: herre

att folk orkar?

2007-10-15 @ 14:30:48
Postat av: Annika

Inte för att vara sådan, men känns det inte som att Hanna Fridén är ett ganska konstigt val att sno bilder av? Med tanke på hur många bloggläsare du har som har stenkoll på hur du ser ut, liksom. Men bortsett från det förstår jag verkligen varför hon tog bilderna, de är så fruktansvärt vackra!

2007-10-15 @ 14:53:36
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: Matilda

Annika: Och även om kanske My (Lilija) inte är lika stor så snor folk även hennes bilder hela tiden.

2007-10-15 @ 14:58:21
URL: http://www.pusspjett.com
Postat av: Lovisa

har folk verkligen inget bättre för sig?

2007-10-15 @ 17:09:51
URL: http://lovisasblogg.tjejsajten.se
Postat av: Nadja

ah så trött på såna cpfolk.. bara för de själv är fula måste de sno andras bilder..hade hjälp dig om jag hade haft en sån sida

2007-10-15 @ 17:38:29
URL: http://nayjay.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag har inte playahead, men om jag hade det skulle jag lugnt spamma... :]
Men vackra bilder!

2007-10-15 @ 17:39:55
URL: http://helh.blogspot.com
Postat av: Amanda

Det är hur många som helst som har spammat henne. Det är fullt av inlägg där det står att hon är en bildtjuv. Haha XD

2007-10-15 @ 18:48:59
Postat av: victoria

Jag förstår inte, hur kan man nedvärdera sig själv och sitt utseende så pass mycket? För det är väl vad man gör om man påstår sig vara någon annan och se ut på ett annat vis? Varför inte bara vara superstolt över sig själv och våga vara sig själv! Det är många som snor bilder i syfte att få ragg lättare, och då kan man ju undra hur de människorna tänker. De kan ju inte träffas för då kommer sanningen fram! Cybersex?

2007-10-15 @ 19:04:57
URL: http://svartvitlila.blogg.se
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Rollspel de luxe på nätet. "Ja vet ja tar en bild på en znykk donna typ en som har en blogg som är jetepopulär så kanske ingen ändå ser att det är hon & sen bah LEKER jag att ja är den znykka donnan & mitt liv blir såååå mycket bättre då alla bah kåmplimeeerar HENNES UTSEENDE & JAG TROR DET ÄR JAG & DET TROR JAG MEE!!!"

Bara jättemärkligt.

2007-10-16 @ 10:08:48
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Naruto Shippuuden

The spam is very bad everywhere.
anyway really enjoy your site

2008-02-12 @ 11:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback