Klänningen från Gina Tricot

image1455
Bilder från i somras.

Den senaste tiden har jag bedrivit en mer eller mindre passionerad hatkampanj mot den här klänningen från Gina Tricot. Den kostade 249 kronor och kom i en miljard olika färger, typ.

Och alla köpte den, självklart. Och alla bär den, självklart. Och... fan. Den har fotats 2-3 gånger per kväll på Stureplan sedan den släpptes. Och jag hatar det. Jag bedriver intensiv hatkampanj mot den. Det gör jag.

Men inte för att jag ogillar klänningen i sig. Nej, jag tycker att den är jättefin.

Jag är bara sur och bitter över det faktum att jag inte kan bära mina egna längre. Det är en jävla skit, det där. Jag vill att alla ska bränna sina egna ex, och ett halvår senare ska jag glatt skutta fram med mina egna igen. Typ. Ungefär.

Men så lycklig får jag nog aldrig bli.

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Hoppas du får en trevlig fredagskväll! :)

Postat av: Rana

Okej, vet vad du menar men äsch du lyckades ju bära upp dem tio gånger så bra som någon annan så jag tycker ändå du lyckades utnyttja dem optimalt. Och jag tror nog att de går att använda igen om några år, då lär nog alla hittat något nytt att hypa :P

2007-10-05 @ 19:48:06
URL: http://jagochkarl.webblogg.se
Postat av: Linda - Sjuktbra.blogg.se

trevligt kväll! snygg outfit

2007-10-05 @ 20:03:54
URL: http://sjuktbra.blogg.se
Postat av: cecilja

du bär den snyggare och mer originellt än alla andra så du borde vara stolt bärare av klännngarna NU.

2007-10-06 @ 15:52:29
Postat av: Jessica

Klänningarna är sjukt snygga.. :)
Dock ingenting jag själv skulle passa i!

2007-10-06 @ 21:46:09
URL: http://hnion.blogg.se
Postat av: Anonym

Helt snygg klänning, har en likadan gul också =)

2008-02-29 @ 18:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback