Knulla på toa och bajsande brudar

Ni vet att tjejer går in oh kissar på toa tillsammans, va? Ja, det gör jag också, ibland. Oftast undviker jag det, men det händer. Däremot går jag in på toa och kissar med mina killkompisar precis lika ofta. Kissa som kissa, liksom, jag är skitsamma om det är med en tjej eller kille.

Det enda problemet med det här är det faktum att om en kille och tjej går in på toa tillsammans så antas det att de har sex med varandra. Det är lite knivigt, det, och igår när jag och en killkompis gick in på toa och kissade tillsammans så kom det en ganska så förgrymmad vakt.

Någon hade tipsat vakten! Det innebar att vi utan tvivel skulle bli utslängda.

Vakten började banka på dörren och ropade efter den andra vakten - Förmodligen en med nyckel till toan. Så då utbrast jag: "Förlåt att det tar lång tid, jag sitter och bajsar!"


Detta innebar att det blev tyst som muren direkt, vakten försvann och bankandet avtog.

För om det finns något som är mer tabu än att ha sex på toa - ja, då är det tjejer som bajsar. Tjejer bajsar ju inte, som ni vet. THE SHOCK!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag gör samma sak, kissar med folk i tid och otid. (Why kan man ju undra, behöver vi nått slags bevis på att "ja du är riktigt bra på att kissa" eller?)
Men iallafall! Sjuuukt bra kommentar, jag kan riktigt se alla som stod utanförs miner, "oh my god! En BRUD bajsar på KROGEN!" ;P

Postat av: alma

att gå på toa när man är full och glad är ju ett trist och tidsödande projekt när man är ute. klart att man vill ha med sig nån in. alla borde få bajsa ihop. jämt. om man vill....
F.ö. gillar jag din sida.

2007-10-21 @ 18:29:45
URL: http://whatalmawears.blogspot.com
Postat av: Ebba

Haha så jävla bra! Bajsa på!

2007-10-21 @ 18:30:43
Postat av: maja

hah så himla bra!
men asså bajsade du verkligen elr sa du bara det?
jag har liksom aldrig hört talas om folk som tsm går in på toaletter och bajsar.. kissa men inte bajs ahaha? de börjar ju luckta....

2007-10-21 @ 18:37:22
Postat av: Malin

men det känns i övrigt ganska snusk med folk som bajsar på krogen, ew...

2007-10-21 @ 18:42:48
Postat av: Elsa

ja och jag har knäckt koden! Jag vet varför (det tros???!) att tjejer inte bajsar, det äter ju för guds skull inte! Titta bara på vilken hollywoodbrudkändis som helts. inte en chans att de äter! haha

2007-10-21 @ 18:53:18
Postat av: Johanna

Hahha det var nog den skönaste kommentar jag har hört på länge. Klockrent!
Det är klart att man bajsar om man sitter länge inne på toan

2007-10-21 @ 19:32:09
URL: http://svartabloggen.bloggspot.se/
Postat av: Peter

Hahaha, du är så bra, Hanna F! Det var alldeles för länge sen jag sprang in i dig nånstans...

2007-10-21 @ 19:41:07
URL: http://ten-thirtyone.blogspot.com
Postat av: R

Haha.. ja det var roligt! Men jag har för mig att du varken kunde kissa eller bajsa pga min eminenta existens /R

2007-10-21 @ 21:48:41
Postat av: bump

Ja, du är bäst.
Tror det räcker så.

2007-10-21 @ 22:49:29
URL: http://bump.blogg.se
Postat av: babba

du ar sa barnslig, de du skriver latersom en tonaring.Jag fatter inte att du ljuger sa sa mycket.

2007-10-22 @ 13:39:37
Postat av: Hanna fridén

babba: Jag fattar inte att du tar för givet att det är en lögn, du kan ju frågade vakterna på ACE själv, eller se "R" här ovan som var på toan med mig.

Det låter som att du inte har förståelse för att ett liv eller beteende kan se annorlunda ut än ditt eget, och det tycker jag är synd. Det låter väldigt begränsande. Slappna av och lev, istället! Då mår du förhoppningsvis bättre, och slipper utagera det som gör dig vrång och ledsen i bloggar.

2007-10-22 @ 13:47:03
URL: http://frankincense.blogg.se
Postat av: R

Hanna, Babba är antagligen bara lite avundsjuk, antingen på mig eller på dig.

2007-10-22 @ 16:37:02
Postat av: fannen

en bra dikt angående att tjejer inte bajsar:
http://www.poeter.se/viewText.php?textId=239260
inget spam eller något sånt. jag lovar.
skitkul

2007-10-22 @ 20:01:46
URL: http://fannen.blogg.se
Postat av: ritva

hahaha fett skönt ju! ska också börja köra med den hahahaha!

2007-10-22 @ 20:52:03
Postat av: Robin

Mycket väl valda ord

2007-10-22 @ 21:32:38
Postat av: Aboutmadrit

thank-you for the good and valuable information on your site

2008-02-18 @ 19:13:06
URL: http://aboutmadrit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback