La lugg

image1214

Ja, jag har klippt lugg förresten.


image1215Det roliga är att nästan ingen noterat det. De enda som tänkt på det när de träffat mig är
Viktor Barth-Kron och Sofia Dahlén. Och min mamma. Min mamma har noterat det. Den gemensamma nämnaren mellan dessa tre är att de alla ger mig mycket uppmärksamhet. Det tackar jag för, det gör mig smickrad, det gör mig glad.

Men titta, titta titta på den fina färgen på bältet från Gina Tricot! Vad synd att man ser helt sjukligt muppad ut med orange läppstift, annars skulle jag fanimej valt att övermatcha. Men om inte annat så kommer skärpet att fungera perfekt till min sydväst från HM.

Bilden ovanför med luggen är fotad av Ivan Nunez och kommer självfallet från Stureplan.se, allt är som vanligt.

Jag var på F12, F12 ESS!






Kommentarer
Postat av: MOGI

lugg är riktigt snygg på visssaa!

Postat av: ElinL

Inlägg från osäker, men ändock, språknörd: Det heter Sydväst (tror jag), inte Sylvester. Fast det kanske var med flit. Sylvester låter ju ganska trevligt det också.

2007-07-04 @ 15:27:15
Postat av: Jutta

Sylvester?

2007-07-04 @ 16:46:01
URL: http://jutta.webblogg.se
Postat av: Hanna Fridén

MOGI: Javisst!
ElinL och Jutta: Shit, jag fattar inte vad som hände med min hjärna där. Tack för att ni uppmärksammade det!

2007-07-04 @ 16:59:54
URL: http://frankincense.blogg.se/
Postat av: bomedill

Jag blir så sjukt glad av regnkappebilden. Jättesöt bild och du ser så strålande glad ut att det smittar :)

2007-07-04 @ 17:07:30
Postat av: Liza

nej, vilken HÄRLIG regnkappe-bild! jag dör! :D

2007-07-04 @ 18:34:40
URL: http://www.ThreeOfAKind.blogg.se
Postat av: Eva

Du passar i lugg! :o)
Jag har också klippt lugg för en månad sen eller så, inte haft det på hundra år. ;o)
/Eva

2007-07-05 @ 00:02:25
URL: http://blixman.blogg.se
Postat av: hannahsthlm

Regnkappe- bilden vill jag typ adoptera;)
Så himla bedårande i sylväs eller sydväst eller va f*n det nu kallas ;)! Raring :-)

2007-07-05 @ 01:23:47
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/
Postat av: mikaela

hanna, du är helt galet söt när du ler!

2007-07-06 @ 01:36:52
Postat av: ehlin

Hej Hanna! Vill du skänka din fina regnmössa till mig? Eller kanske sälja, haha. Jag hittar ingen och är fruktansvärt arg! Det verkas tro att jag kan klämma i huvudet i barnstolekar eller köpa en spexig på intersport för fiskare så jag både ser ut som en ishavsforskare och en gammal gubbe

2007-07-07 @ 17:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback