Mer Blogvertiser

Förresten, har gått igenom nästan alla kommentarer om hela DN och Blogvertiserköret. Har inte läst alla bloggar som länkat dock, några stycken. Vissa tycker att jag är dum, vissa håller med och andra har ingen specifik åsikt.


Men så här, i alla fall.

Ni som kallar mig för hora, sell out, dum i huvdet, avskyvärd, ful, tjock, grotesk, pantad och så vidare: Tack. Ni bekräftar precis allt jag sagt. Om jag tvivlade innan så är jag idag helt säkert, precis som de andra som stog och svajade på linjen. Ni har, med eran fantastiska förmåga att välja hat och pajkasteri istället för en seriös debatt, gjort mer än vad jag skulle kunna göra i hundra positiva inlägg och artiklar.

Jag är mycket nöjd.





Kommentarer
Postat av: babba

Du tycker
att du ar sa smart, men det ar du inte.
Du ar sa egotrippad. du kan inte heller ta kritik.
det ar ett valdigt infantilt betednde.
Du alskar allt du sager och gor och tror att alla kommer gora det samma, och nar du inser att folk ogillar dig blir du sur. Det ar inte paj kastning, det ar asikter som kan vara andra an dina barnsliga varderingar om livets viktiga

2007-10-20 @ 18:16:31
Postat av: Hanna fridén

babba: Du har ett väldigt intressant sätt att se på det hela!

Jag har aldrig tänkt på att det kan vara som du säger, det vill säga att personliga påhopp i stil med blåst horbimbo och dylikt är sunda och vettiga sätt att föra en debatt på. Jag trodde att det jag gör, med att undvika det hela och framföra mina åsikter, var den rätta vägen att gå. Jag visste inte att det kan vara så att jag automatiskt inte kan ta kritik bara för att jag har en annan åsikt - Intressant, som sagt!

Men jag ska överväga det du sagt, om jag kommer fram till att du har rätt så kommer även jag börja idka detta fina vis att framföra sina åsikter på!

Postat av: Lina

jag gillar dej hanna, du är en stark tjej och en bra förebild!

2007-10-20 @ 18:35:01
URL: http://www.liiinan.blogspot.com
Postat av: Ellie

Har precis börjat läsa din blogg, syster fick mig till det. Måste säga att den är Suverän, jag måste verkligen läsa den dagligen, du är ju så himla härlig och har äckligt go humor:P Keep up the good work, I admire you:D

2007-10-20 @ 19:31:54
Postat av: Emmeli

Till babba:
Men jösses, hur orkar du?
Tycker du att hon är så egotrippad och har barnsliga värderingar så behöver du väl inte läsa.

JAG tycker i alla fall att du gör helt rätt, Hanna.

2007-10-20 @ 21:02:45
URL: http://mabasha.blogg.se
Postat av: riksha

Håller med Babba, Hanna har massor av märkliga fixeringar och issues. Jag gillar det.

2007-10-21 @ 00:00:26
Postat av: Jenny

Du rockar!

2007-10-21 @ 02:45:07
URL: http://klippt.blogg.se
Postat av: Jenny

Du rockar!

2007-10-21 @ 02:45:15
URL: http://klippt.blogg.se
Postat av: Evelina

Jag tror att jag är lite småkär i dig nästan. Det är tragiskt.

2007-10-21 @ 04:28:48
URL: http://fruktsalladmedkeso.blogspot.com
Postat av: Natalie

Hanna, jag tror inte att du k'nner mig, men vi träffades (ja typ) på Spy Bar ikväll. Jag vill bara säga att jag trodde att du var pretto eller något när du berättade om händelser när du hjälpte folk, och jag gillade dig inte förut. Men när du i toakön på Spy Bar ikväll fick bort killen som taffsade på mig och min tjejpolare så har jag ändrat uppfattning.

Alltså, jag behöver inte säga vad som hände. men det var fanimej det häftigaste jag sett. jag mår så Jävla dåligt nu för jag har snackat skit om dig, men du är uppenbarligen jävligt bra!

Tack för att du fick iväg killen som slog på min tjejkompis med en slips ocks¨.

Och förlåt för att jag har trott att du är en skit som öbderivder, du är fan 100% god, underbar och stark!

Önskar jag var du nu. FÖRLÅT!!

2007-10-21 @ 06:03:26
Postat av: Anders Svensson

Men varför fixera dig vid de dåliga kommentarerna och sjunka till samma nivå. Varför inte ta upp tråden från Dagens Politik exempelvis. Eller från Blogge Bloggelito. I stället för att själv delta i att sabba debatten, kan du ju vara lite mer konstruktiv.

2007-10-21 @ 12:56:19
URL: http://www.zaramis.nu/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback