Outfit March 15 2007

An english translation will follow at the bottom of the entry in italics.

image900

En torsdagskväll spenderas gärna sittandes på taket med utsikten över Söders takåsar och lugna kvällspromenader. Och shopping, dårå.


Linne: Hm
Hängelsbyxa: HM
Knähöga silverstrumpor: Bik Bok
Herrskor: Second hand, Myrorna Götgatan.

English:

I prefer to spend my thursday nights, my nights off, sitting on my roof looking out through the night and at the roof tops of Södermalm in Stockholm. Or just walking around breathing the night air in. This sounds even more cliché in english than in swedish, damn it.

Outfit:

Top: HM
Trousers: HM
Kneehigh silversocks: Bik Bok
Boyish shoes with patent details: Second hand, Myrorna Gögatan.


Kommentarer
Postat av: Louise

snyggt!

Postat av: angie

varför en engelska version också? are u international? hihi

2007-03-15 @ 21:32:32
URL: http://aija.blogg.se
Postat av: Hanna Fridén

Louise: Tack!

angie: Jag har förvånansvärt många internationella besökare som enbart kan titta på bilderna som uttryckt en önskan att jag ska börja med översättningar!

2007-03-15 @ 21:41:07
URL: http://frankincense.blogg.se/
Postat av: Ivana

Skitsnyggt foto!

2007-03-15 @ 22:00:08
URL: http://pimpgizmo.blogspot.com
Postat av: Liza

Teatron verkar va ascoolt! och Klubb ace också! Jag blev så deprimerad när jag insåg att det var 20-årsgräns och att jag måste vänta i ett HELT ÅR! Men så ligger ju det i sthlm också så att.... Lite knöligt och åka o festa i sthlm..

2007-03-15 @ 22:46:29
URL: http://knoll.blogg.se
Postat av: Elina

Eftersom du gått och blivit internationell kan du väl snälla, söta, rara göra mig lycklig och stava det "aestethic", som i brittisk engelska? Pretty pretty please?

2007-03-16 @ 02:30:53
Postat av: Elina

... fast, eh, ja, "aesthetic" då, och inget annat. (Hej språkfascism.)

2007-03-16 @ 02:32:40
Postat av: PrettyInPink

jag har kommit på en sak...du klär väldigt bra i gult...

2007-03-16 @ 08:07:03
URL: http://www.PrettyInPink.blogg.se
Postat av: Hanna Fridén

Ivana: Tack!

Liza: Ah, det där med åldersgränser är alltid knöligt. Jag skulle gissa på att det går ändå om man kommer tidigt, men det är ju en risk man sällan vill ta!

Elina: Tro mig, det ville jag med, men hela titeln fick inte plats med den brittiska stavningen :( Men nu känns det konstigt då resten av min stavning är brittisk engelska med estetisk råkar vara av den amerikanska! Svåra val!

PrettyInPink: Tack så mycket! Jag gillar gult. Men det är lustigt, då det alltid sägs att man måste ha färg för att klä i gult, vilket jag inte riktigt håller med om!

2007-03-16 @ 11:38:21
Postat av: elin

cameltoe!!!1 *uäh*

2007-03-19 @ 15:12:41
Postat av: Hanna Fridén

elin: Byxan är påsig, kära elin. Det bildas väck. En fiktionell cameltoe möjligtvis, men då de där rynkorna inte ens kommer i närheten av mitt kön så nej, jag måste göra dig besviken, det är ingen cameltoe. Det är tygveck. Byxan är stor som ett hus.

Dessutom så märker jag att du kommer från helgon.net baserat på sättet du skriver, hej!

2007-03-19 @ 17:01:51
URL: http://frankincense.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback