Jag svarar på SMS

Jag svarar på SMS då jag inte har någon mobil.


Jasmine:

Ja, du har rätt nummer, men jag kan inte svara! Och grattis till Diesel-stövlarna du fyndade, är säkert skitfina. Du får skicka bild. Kul att du slapp betala 4000.

Robert:

Nej, kan inte äta lunch. Har ingen möjlighet att nå folk per mobil. Och gillar ju inte att luncha eller fika bara sådär, som du vet.

S****:

Nej, du glömde inte din Klamydiamedicin hemma hos mig. Vadfan! Äter du sådan? då får du ju inte dricka, dumhuvud. Då blir du aldrig frisk.

Erik:

Nej, jag vet inget alls om hur Klamydiamedicin fungerar förutom att man inte får dicka. Jag är en duktig och renlig tjej. Har du dejtat S**** förresten?

Något för mig tidigare okänt nummer:

Nej, jag vill inte köpa 5-pack med trosor till extrapris.


Kommentarer
Postat av: Nadja

haha vilka knäppa sms )= såna får jag aldrig :(

Postat av: Anonym

man får väl visst dricka med klamidyamedicin...

2007-09-20 @ 14:33:54
Postat av: Annika

Haha, humor..

2007-09-20 @ 17:03:39
URL: http://aes25.blogspot.com
Postat av: My

hihi ^^

2007-09-20 @ 19:46:00
URL: http://lilija.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback