Äh

Citat från Stureplan:

92. (ny) Hanna Fridén bloggare och tv-profil När gamla MTG-juvelen ZTV skall återuppväcka sig självt från graven och ta tillbaka ungdomarnas gunst var få personer mer lämpade än Stureplansbekanta bloggaren Hanna Fridén. Hur det går för ZTV återstår att se, men att det är det hittills största stoppet på en lång och framgångsrik mediakarriär för Hanna är ingen högoddsare. Dessutom frekvent i den offentliga debatten om skönhetsideal.

Deras lilla lista.

Vad menar de? Menar de att min program suger? Jag fattar inte.



Sedan kan man ju ifrågasätta det där med "lång mediakarriär" också. Jag har ju inte ens hållit på ett år. Vid det här laget förra året var jag Sveriges sämsta fotograf, peff.
 

Kommentarer
Postat av: Melinda

De menar att det är det hittills största du gjort och att det inte är några tvivel om att din karriär kommer bli lång och framgångsrik!

Postat av: lina

Dom menar att det hittills är det största du gjort, av en kommande lång och härlig mediakarriär.

2008-04-03 @ 14:14:24
Postat av: mia

du var värd en bättre plats, enligt mig.

håller med om att beskrivningen är lite.... suddig? hur som helst, you go girl!

http://textbook-stuff.com

2008-04-03 @ 14:31:23
URL: http://textbook-stuff.com
Postat av: hannahsthlm

Kul att du är med på listan:)! Grattis!

2008-04-03 @ 15:48:00
URL: http://hannahsthlm.blogg.se
Postat av: Anonym

de menar kanske det som melinda och lina säger men då skriver de i sådana fall precis tvärtom. De skriver ju att det inte är någon högoddsare att detta är det första stora stoppet. Det finns ingen tvekan om vad det betyder.

2008-04-03 @ 17:09:25
Postat av: Josefina

Nej precis, jag tror att det ska vara positivt, men de verkar inte veta skillnaden mellan låga och höga odds. tror jag :)

2008-04-03 @ 20:09:55
Postat av: Melinda

Anonym, visst är det klurigt det där med odds? Det tycker jag i alla fall.
Låga odds - mer sannolikt att ngt inträffar.
Höga odds - mindre sannolikt att ngt inträffar.

De har alltså skrivit rätt :)

2008-04-04 @ 00:14:40
URL: http://melindas.blogg.se
Postat av: Ida

haha asså jag har suttit och klurat men jag fattar inte heller vad de menar. för de låter först positiva, men sen lite negativa.. tror jag.. vad vill de ha sagt?

2008-04-04 @ 11:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback