Den där Johan

johan
Emilie Rinse, Franciska Svensson, jag och Johan på min fest.
Fotokredd: Emilie eller Franciska, vet inte riktigt!


Snart ska jag ut på konsert med Johan Erik Strömgren och Oscar Carlén. Jag tror att jag kanske ska starta en egen kategori för Johan, typ, eftersom att ni blir alldeles till er så fort jag lägger upp en bild på honom. Det är något visst med Johan. Varenda tjej jag presenterar honom för verkar få en crush på honom. De kan tala i fem sekunder och de har en crush på honom. Jag själv har haft en crush på honom.

Det är helt livsfarligt, ska ni veta. Jag vet inte hur många gånger jag sett tjejkompisar falla pladask för honom. På tre röda sekunder. Och jag undrar vad det egentligen är mer honom? Han är sjukt charmig och man mår fantastiskt bra i hans sällskap. Det är väl det. Att han har en blick och ett leende som får en att känna sig som bäst i hela världen. Men inte bara en blick förstås, Johan är fantastisk. Det är han. Och jag är så glad att jag har honom som vän.

Sådärja. Byta kläder nu och ut, det ska bli spännande att se hur många det är som dras med att Johans charm ikväll.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja, jo, den där blicken och det leendet smälter man ju av, minst sagt.

2008-04-11 @ 19:03:44
Postat av: Saga

men han är ju sjukt söt! :o Det var det första jag tänkte på innan jag ens läste texten...

Postat av: Annika

Jag fattar inte hur folk kan falla för Johan.
Han har ju för tusan inga smilgropar.

2008-04-11 @ 19:22:25
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: Jenny

haha. innan jag han läsa texten om att alla tjejer får en "crush" på den där Johan, tänkte jag "fan vad het den där killen på bilden är, han skulle man inte säga nej till!" Verkligen jättesöt.

2008-04-11 @ 19:27:26
Postat av: Mia

jag skulle också ha en crush på honom. han är fucking awsome!

http://textbook-stuff.com

2008-04-11 @ 22:07:38
URL: http://textbook-stuff.com
Postat av: Sandra

Det är ju inte så konstigt att folk crushar på honom. Han avr det första jag reagerade på när jag såg inlägget. Jättesöt ju!

2008-04-12 @ 00:23:47
URL: http://cheelsea.blogg.se
Postat av: Meidi

Hahaha, får jag grym cred nu för att vi har varit tillsammans? Det var samma sak back then, med alla som såg honom!

2008-04-12 @ 02:02:44
URL: http://meidi.gangsterville.org
Postat av: Sofia

Jag har en kompis som det är precis likadant med, har aldrig träffat någon som inte tycker att han är skitsnygg och charmig. Vissa har bara "det" :)

2008-04-12 @ 13:03:48
Postat av: therése

oh. jag föll.

2008-04-13 @ 00:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback