Flytt - Metrobloggen.se/hannafriden

JAG BYTER ADRESS NU!

metrobloggen.se/hannafriden

Så. Det är därför det varit lite segt den senaste tiden, men nu kör vi på för fullt! Jag har inga nya regler eller något, får göra precis vad jag vill. Men jag har en sak som spurrar mig lite mer: lön.

Tacka fan för det.

Följ med mig nu. Uppdatera länkar och adresser. Imorgon lottar jag dessutom ut den där T-shirten som ni alla vill ha, så missa inte! Följ mig och gör mig galant, eller lämna mig blödande i min misär. Känns spännande, lite läskigt, men taggande. Allt på samma gång. Hejdå gamla bloggen, nu ses vi inte mer. Det har varit en fin tid.

Ni kan ju länka artikeln om det hela också om ni vill, så får vi fin spurr på det hela. Tack!

Kommentarer
Postat av: Linda

snygg blogg:D

allt bra? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback