Hamstercancerbajs på min kudde

Är sjukt trött och anal just nu. Jag överväger hur jag ska bli pigg igen. Mat kan garanterat vara en femma, men inte sådär mycket att man hamnar i en matkoma. Då är jag körd. Men mat måste jag ha. Sedan måste jag vara i tvättstugan om 20, och det suger runkbulle, för jag hatar att tvätta och sortera och dona. Det gör mig deprimerad.

Fast jag skulle kunna städa. Det står fortfarande en flaska kava och några ölflaskor i mitt sovrum sedan festen. Det är nog lite äckligt. Sedan ligger det en kudde som är marinerad med spya utanför mitt fönster också, på taket, som en okänd sextonåring jag aldrig förut träffat valde att dekorera med en mycket märklig spya. Torrt rött ris. Aldrig sett en sådan spya. Det påminde mig om min gamla hamster Kajsa. Det såg lite ut som hennes bajs när hon var döende i cancer. Formen och sättet det rörde sig var som hennes bajs alltid var. Men färgen var garanterat Kajsas cancer.

Fräscht att spy saker som ser ut som hamstercancerbajs.

Jaja. Städa och bli pigg.


Kommentarer
Postat av: yohanna

WORD! du skriver klockrent! Verkligen.

Postat av: Alexandra

Du är allt bra annorlunda du!

2008-04-15 @ 20:16:55
URL: http://alexandraj0hanna.blogg.se/
Postat av: Emilie

Du gjorde min kväll fullkomlig.

2008-04-15 @ 22:32:58
URL: http://nordfleisch.wordpress.com/
Postat av: Malin

Haha, du gör min sjukt tråkiga skoldag uthärdlig. :)

2008-04-16 @ 10:11:56
URL: http://ladygodivasoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback