HEJ!

JAG ÄR INNE PÅ BLOGGEN!!!!!!!!!!!1

Vet ni att jag hållit på att spatta ur totalt de här dagarna när bloggen inte fungerat? Alltså, verkligen. Söndag, måndag, tisdag. Har haft så mycket tid. Jag har tagit sjukt långa promenader, tränat, sjungit, duschat ovanligt mycket, nästan slutat röka.

Har inte kunnat koncentrera mig ett jävla skit på jobbet, heller. Jag behöver bloggen. Jag har börjat gå omkring i en förjävlig yra. Och inte fan har jag kunnat gå på toa ordentligt heller!

Men jag är här nu!
Och den är tydligen inte flyttat. En lång nerstängning and noll flytt. Fattar inte alls.

Kommentarer
Postat av: .

jag blev nästan orolig! fan, skönt att ha dig tillbaka. det är när sånt här händer som man inser hur mycket man älskar det du gör. Så jag antar att det är bra att sånt här händer så att vi alla inte tar dig förgivet. Blogga nu som fan!

2008-04-01 @ 14:24:57
Postat av: Ida

JA, jag var lite orolig där.. tur att hon är tillbaka!

Postat av: baba

haha, jag som verkligen trodde att det var ett aprilskämt att den INTE skulle flyttas trots allt...

2008-04-01 @ 17:43:30
Postat av: Mia

och jag har nästan gått under för att inga uppdaterat sina bloggar!

sorgligt, men jag tror jag är smått beroende av din bajsblogg hanna. I love it!

http://textbook-stuff.com

2008-04-01 @ 17:51:11
URL: http://textbook-stuff.com
Postat av: S

Jag håller med dig. Fullkomligt olidligt utan blogg men jag anta att abstinensen är ett tecken på beroende men så länge det håller sig på en hälsosam nivå så är det inget fel i det här beroendet i alla fall. =)

Dessutom under det här meningslösa bloggtorkan så har jag ev lyckats med något, kanske. Jobb, jobb och jobb. Det är ganska nära mitt intresse men även om det inte är det jag egentligen vill göra så är det inte fy skam. Jag har bestämt att få min vilja igenom! =) Om jag lyckas är kanske en fråga om vilja men tack för inspirationen som du gett!

2008-04-01 @ 17:59:45
Postat av: S

Jag håller med dig. Fullkomligt olidligt utan blogg men jag anta att abstinensen är ett tecken på beroende men så länge det håller sig på en hälsosam nivå så är det inget fel i det här beroendet i alla fall. =)

Dessutom under det här meningslösa bloggtorkan så har jag ev lyckats med något, kanske. Jobb, jobb och jobb. Det är ganska nära mitt intresse men även om det inte är det jag egentligen vill göra så är det inte fy skam. Jag har bestämt att få min vilja igenom! =) Om jag lyckas är kanske en fråga om vilja men tack för inspirationen som du gett!

2008-04-01 @ 18:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback