Omedvetet arg



Annika Marklund passade på att fota mig vid inspelningen av förra veckans program. Det blev fint. Och jag vet inte vad det är med den här bilden, men jag gillar den verkligen.

Jag undrar vad jag tänker på?

Jag ser koncentrerad ut. Lite argt fundersam. Jag kommer inte ihåg att jag skulle ha varit arg. Vad var det jag tänkte på?

Jag gissar på att jag bara var sur på att mina byxor gled ner hela tiden. Kolla greppet. Uppryckningsgreppet. Vad arg jag var på mina byxor, ser jag nu. Men jag gillar ju de där byxorna! De är roliga. De är pisstajta i låren men aslösa runt buk och midja. En stor, tom påse, sedan astajta runt låren. Legendariskt dålig passform, men också mina favoritjeans.

Kommentarer
Postat av: Hanna P

du ser ut som en riktigt businesswoman, lite irriterad och stressad sådär "gör dom verkligen rätt nu".

Postat av: sofia dahlén

jag gillade också den bilden, tyckte den fångade ett sant hannaögonblick. Inte för att du brukar vara arg men du har din bekymrade min som kommer fram då och då och den är exakt så!

2008-04-22 @ 10:06:57
URL: http://www.conspicere.se
Postat av: Anonym

Blev en grym focus på bilden. ser så naturlig ut bara. Du är fin

2008-04-22 @ 10:43:23
Postat av: Olyckssyster

Sådana där byxor man blir galen på men inte har vett eller vilja att slänga bort. Känner igen problemet.

2008-04-22 @ 12:57:34
Postat av: Maria Roth

En skitsnygg bild :) Du ser ut som någon snygg skådis från Hollywood. Typ.

2008-04-22 @ 14:13:08
URL: http://mariaroth.blogspot.com
Postat av: Maria Broström

Jag gillade bilden direkt. Den ser så där härligt paparazzi ut liksom.



Och när det gäller byxorna - mina favvo-jeans är exakt likadana. Undrar vem dem passar egentligen?

2008-04-22 @ 16:00:22
URL: http://brostrom.blogg.se/
Postat av: Malin

tror jag kan komma ihåg när du hade lugg, och om du nog hade det så vill jag bara säga att du passade fruktasvärt bra i lugg.

2008-04-22 @ 17:30:59
Postat av: Hannah

Haha, jag har ett par exakt likadana jeans. De suger, men jag gillar färgen.

2008-04-22 @ 18:05:59
URL: http://yoicks.blogg.se/
Postat av: Emilia

Du är så himla fin!

2008-04-22 @ 20:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback