Aj aj aj

Det bultar i huvudet. Det bultar i högerögat. Det bultar i höger över och underkäke. Aj. Aj. Aj.


Jag tror inte att det här är en baksmälla, faktiskt. Speciellt eftersom att jag just kom på att mitt enda alkoholintag under gårdagen var två stora stark och någon folköl.

Och vad folk dansar när man spelar No Doubts "I'm just a girl", förresten. Och skriker och vrålar och skuttar. Det är roligt. Då blir jag väldigt glad. Speciellt eftersom att Karin Winther som jag växlade med är en hundra gånger bättre DJ än jag. Hon är ju DJ på riktigt. Jag råkar bara suga sådär innerligt och kan inte mixa. Orkar liksom inte. Bryr mig inte. Så att få in en fullträff då och då är väl trevligt.


Kommentarer
Postat av: sanne

"Så att få in en fullträff då och då är väl trevligt." Haha vad härlig du är :D

2008-02-28 @ 19:03:28
Postat av: Ana

Migrän låter det som?

2008-02-28 @ 23:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback