Alla de dåliga sakerna

Det finns tre saker som hindrar mig från att må riktigt top notch just nu.

1. Ett företag jag jobbar för som jag ska säga upp ig ifrån.

2. Insmickrande jävla bloggläsare som ska binda in deras förolämpningar i "artiga" kommentarer. Vill ni göra ner mig, så gör det rakt av. Inte inlindat i en massa skitsnack.

3. Min boendesituation.



Det här ska vi ta itu med. Allithop. Jag funderar på att leverera uppsägningen redan nu. Jag har funderat på det extremt länge, men... ja. Jag vet inte. Man kan inte skicka det sex på morgonen på grund av vilken dålig stämpel det ger, antar jag. Så skriva, spara, skicka.

Kommentarer
Postat av: J

I adore you and your blogg!

Postat av: mia

Om du inte tål dåliga kommentarer kanske det är dags att tänka på hurvida du ens ska ha kommentarer överhuvudtaget? Det är frivilligt, du vet.

(inlindat tillräckligt lite hoppas jag,)

2008-02-23 @ 10:33:46
URL: http://textbook-stuff.com
Postat av: Ulrika Nettelblad

Mia: Kände bara att jag ville påpeka att Hanna inte sa att hon inte tålde dåliga kommentarer. Bara att hon inte uppskattar när folk försöker lägga in dem i komplimanger för att få dem att verka mindre elaka.

Typ "Gillar verkligen din blogg men du är ju helt störd i huvudet och skitful och har ingen talang och HUR KAN DU KALLA DIG JOURNALIST NÄR DU INTE HAR NÅGON JOURNALISTISK UTBILDNING DU ÄR SÅ DÅÅÅÅÅÅLIG P.S DITT TEVEPROGRAM SÖG.
P.S 2: HAR VERKLIGEN INGET EMOT DIG SOM PERSON"

Dessutom tycker jag att hannas blogg skulle bli mycket sämre om hon tog bort kommentarerna. Jag tycker de är en fascinerande del av läsningen, till exempel den politiska debatten som ofta kan råda där.

2008-02-23 @ 16:59:01
URL: http://nettelblad.blogg.se
Postat av: Hanna Fridén

mia: Mja, jag vet inte det. Det är som att bestämma sig för att bli både döv och stum för att man kan riskera att bli sårad någon gång av vad någon säger. Man måste få reagera och bli sårad och vara mänsklig även om man har en stor blogg. Jag är ingen produkt, vet du, utan en helt normal människa precis som du.

2008-02-23 @ 17:05:05
URL: http://frankincense.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback