Dagen

Stressig dag! Har blivit intervjuvad angående feminism av en av Sveriges största dagstidningar, har skrivit en krönika på 5800 tecken för en tidning. Har gått runt på stan med filmkamera och frågat folk hur man bajsar bättre. Har gjort en intervju med en känd klubbis. Har skrivit manus. Har researchat. Har hunnit ta en lång, skön lunch. Har hunnit planera lite av nästa program innan det här.

Och klockan är inte ens 18:00!

Tyvärr han jag inte med att mina till dålig musik. Men det får jag göra på måndag. Nu blir det till att fortsätta jobba fram tills 20:00 var tanken, för att sedan frottera bland bloggisar vid typ 22:00. Sedan tänkte jag Beckmansfest. Blir trevligt.

Whöhö!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Låter som du haft en intressant och rolig dag (trots stress), du har hunnit med massor ju! Själv har jag en bitter, jävla födelsedag...

Postat av: deuhddr

jag såg dig på drottninggatan idag, kunde inte komma på vem du var först men fick på något vis för mig att jag kanske kände dig. så jag var nästan nära på att hälsa haha. sen kom jag på hur pinsamt det skulle vara eftersom jag bara är en av dina många bloggläsare. hah

2008-02-22 @ 19:57:43
Postat av: Katta

Hur lyckas du hålla dig pigg? Själv håller jag på och somna, klockan blott slagna nio.

2008-02-22 @ 21:02:05
URL: http://papercuts.blogg.se
Postat av: Emma

Hjälp du är en duracell-kanin!

2008-02-22 @ 21:03:56
URL: http://perspektivemma.blogg.se
Postat av: Matilda

Hur kollar man hur många tecken man skrivit med?

2008-02-22 @ 21:26:48
URL: http://www.pusspjett.com
Postat av: Anonym

var publiceras alla dina krönikor?

2008-02-22 @ 21:40:30
Postat av: bokmald

jättekul..kul att man följer din blogg och blev nyfiken på ditt program på ztv såklart. Och verkligen jättekul att man inte kan se det eller ens ett endaste klipp eftersom klippen på deras hemsida inte visas för folk som inte bor i Sverige.

Jag kan inte se ditt program. Det är inte jättetråkigt, men det är inte jättekul heller.

2008-02-22 @ 22:15:02
URL: http://www.metrobloggen.se/bokmald
Postat av: Mill

hahahha du intervjuade min kompis :P Renée heter hon..

2008-02-23 @ 01:04:41
Postat av: marielle

Hur kan jag se ditt program från utlandet. går ju inte på ztv :S

2008-02-23 @ 01:27:57
Postat av: sandra

åh, jag har världens bästa tips! när du sitter på toaletten ska du typ glida framåt sådär som man ska göra hos gynekologen. Luta sedan överkroppen bakåt, så att du nästan ligger, då glider det ut som smält smör :D jätteskönt!

2008-02-23 @ 16:44:45
URL: http://scales.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback