For sale!

image2205

Okej. Jag har provocerats av det här ett tag nu. Skrev nästan ett argt inlägg om det för några dagar sedan när jag var trött. Gick in djupt på hur förnedrande det kändes att folk kunde köpa en. Jag som inte ens tackat ja till applicationen överhuvudtaget! Folk kunde köpa mig ändå. Och det gjorde de. Folk jag aldrig träffat. Jag kände mig utnyttjad, smutsig och allt möjligt.

Men nu har jag givit in. Bara att inse. Inget att göra åt.

Kör på! Men se fanimej till så att jag blir värd mer än ynka 13.000. Jag ska kosta EN MILJON, minst. Så, köp på. Spara och köp på. Gör mig mer värd.


Just nu är det Oskar Glauser
Dayrobber.com som äger mig, ser det ut som. Han beskriver mig som "Stureplan!". Tänk va, om du köper mig så kan du beskriva mig som vad som helst. Typ "Ful äcklig hora" eller kanske "Självupptaget, värdelöst, patrask".

Inget kan stoppa dig.
 

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Jag köpte min chef för 147000, haha :) Kan köpa dig också ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback