Hostkräk

Vad fräsch jag känner mig. Det första som hände när jag gick in genom dörren hemma var att jag började hosta. Hårt. Förjävligt hårt. Sedan fortsatte jag. Och fortsatte. Och fortsatte. Sedan började jag SPY, och SPY och SPY.

Förbannade vara dessa kräkreflexer!

Spydde lite till när jag satt mig framför datorn också. Sådär i efterhand. Jättemysigt.

Nu ska jag sova istället. Kricke, programchefen ska ta med sig några mystiska piller till jobbet imorn som man TYDLIGEN SKA BLI JÄTTEPIGG OCH KRY AV OAVSETT HUR DÅLIGT MAN MÅR. Så de ska jag ta. Jag är hyggligt säker på att det inte är knark. Kanske efedra. Eller så. Det är inte olagligt, väl?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ephedra är klassat nu^^
Annars kan det vara ritalin han ta med.
Amfetamin ser till att man mår bra, ett tag, oavsett hur kasst man mår. Och det lär ju göra dig lugn och fin med dina bokstavskombinationer också \o/

2008-02-19 @ 03:16:10
Postat av: Nea

Vad det än är för krumelurpiller så skicka bort några hit också..

2008-02-19 @ 08:12:02
Postat av: M

Jo jag tror faktiskt att det är det. :-D

http://www.kostkropp.se/2005/09/11/efedrin-ar-nu-olagligt/

2008-02-19 @ 08:17:43
Postat av: Miss Lyckad

Hej Hanna!
Jag har tagit ett Bra Initiativ!
Jag har utlyst en Insamling/Tävling för KVINnan...Snart nalkas Internationella Kvinnodagen och till den vill jag ha tips på Kvinnliga ord, för publicering i min kommande bok och självklart på bloggen! Slå ett slag för Kvinnan! Hjälp Mig!

http://miss-lyckad.blogspot.com/

/ Miss Lyckad

Postat av: Smartasmia

Krya på dig, sötsnuffan! Och jepps - dåliga kräkreflexer kan ställa till det ibland:-)

2008-02-19 @ 08:56:01
URL: http://monokel.blogspot.com
Postat av: Anonym

jo efedrin är olagligt

2008-02-19 @ 09:23:49
Postat av: ida

senast jag tog EN klunk mollipect (mot min kräkhosta) blev jag inte bara hyper och amfetaminskakig, jag blev dessutom självmordsbenägen och var tvungen att måla om hela min klädkammare kl 05.00 för att jag inte kunde ligga still i sängen. bör då tilläggas att mollipect innehåller typ ett kvarts milligram efedrin. lol. mao: efedrin - inte för alla.

2008-02-19 @ 11:24:31
URL: http://pancakesinthesky.blogspot.com
Postat av: sanne

Åh, jag spydde också igår. Kräkreflexerna mina gör lite som dom vill nu på senare tid har jag märkt, hoppas dina chillar ett tag nu framöver ;)

2008-02-19 @ 13:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback