Oreda

image2184

Tidigare idag noterade jag en sak. Någon boende i min lägenhet verkar vara lite trött på det där stora klädlagret jag förpassat ner till hallen på nedre våningen och verkar ha packat ihop det i påsar för att förpassa det i övre hallen utanför min sovrumsdörr. En pik? En vaddå? En gång packades grejer jag hade i hallen ner i en stor sopsäck och förpassades in på mitt rum av min förre inneboende Sam, höhö.

Jag ska få en garderob här på ZTV. Jag kan kanske förpassa det dit. Hela mitt sovrum ser nämligen ut som hallen utanför mitt sovrum just nu. Halvfresh.

Kommentarer
Postat av: Bi

Sälj massa kläder billigt eller donera till oss stackars fattiga fashionbabes annars om du inte använder dom. Det finns säkert hundratals brudar här som vill köpa! ;D (absolut inte jag... ööh. jo)

2008-02-12 @ 13:32:43
Postat av: Petra

oj då! Tror det behövs städas lite!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback